۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۹۴۴۳
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم:

ابعاد واقعی حقوق بشر آمریکایی برای مردم روشن شود

کاویانی با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در شناساندن جنایات ظالمان در سراسر جهان تأکید کرد که باید در هفته دوم تیرماه که به نام حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده مردم را بیشتر با این سیاست آشنا کنیم.
سعید کاویانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش تخصصی سازمان بسیج حقوقدانان با موضوع بررسی ابعاد حقوق بشر آمریکایی و راهکار مقابله با آن  پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مجتمع اصناف استان قم برگزار شد.

سعید کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در این همایش با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود دستگاه قضا به مسائل بین المللی اظهار داشت: ایشان تأکید داشتند که قوه قضاییه باید در موضوعاتی همچون تحریم ها، مصادره‌های امریکایی‌ها، تروریسم و یا حمایت از شخصیت های مظلوم دنیا همچون شیخ زکزاکی و یا حمایت از مسلمانان مظلوم را قاطعانه اعلام کند تا در دنیا منعکس شود.

وی اضافه کرد: ایشان رویکرد بین المللی قوه قضاییه و حمایت این نهاد از ملت های مظلوم را یک رسالت می دانند و ما نیز در استان قم این مسأله را دنبال می کنیم.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم تأکید کرد: ترور و کشتار زنان و کودکان در سراسر جهان ناشی از حقوق بشر آمریکایی است و این دولت در همه ظلم هایی که به وجود می آید یا به طور مستقیم نقش داشته و یا حداقل کمک کننده و مشوق بوده است.

وی با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در شناساندن جنایات ظالمان در سراسر جهان ابراز داشت: نام گذاری هفته دوم تیرماه به نام حقوق بشر آمریکایی نیز حرکتی عالمانه بود و این وظیفه نهادهای حقوقی را سنگین تر می کند که چهره واقعی حقوق بشر آمریکایی را نشان بدهند.

کاویانی در پایان به یکی دیگر از سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت آلله خامنه ای طی سال‌های مختلف به تشریح مصادیق نقض حقوق بشر توسط دولت ایالات متحده آمریکا پرداخته‌اند؛  ایشان در همین رابطه بیان می دارند: «هر کس دیگری درباره‌ی حقوق بشر حرف بزند، آمریکایی‌ها حق ندارند درباره‌ی حقوق بشر حرف بزنند؛ چون‌ دولت آمریکا بزرگ‌ترین نقض‌کننده‌ی حقوق بشر در دنیا است؛ نه فقط دیروز، بلکه همین امروز»./1330/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات