۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۰۹۵۲۹
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ غدیر و توجه به برگزاری باشکوه مراسمات دهه امامت و ولایت

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر برگزاری برنامه های مهم در ایام دهه ولایت و امامت، گفت: باید مردم را به اهمیت این ایام متوجه کنیم.
امام جمعه تبریز، حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم شب گذشته در دیدار با اعضای ستاد غدیر استان، با اشاره به اهمیت غدیر و لزوم ترویج آن در جامعه، اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد غدیر باید به نوعی باشد که دهه غدیر در میان مردم و جامعه پررنگ‌تر باشد.

وی با اشاره به اهمیت جلسات مهم ستاد غدیر، این جلسات را جلسات سیاستگذاری و برنامه ریزی غدیر دانست و تصریح کرد: کمیته های تخصصی در تحقق اهداف غدیر بسیار مهم است و لازم است طوری باشد که از ظرفیت ادارات و سازمان‌ها در برنامه ریزی فرهنوگی مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح نیز دارای ظرفیت بزرگی در بزرگداشت این دهه عظیم هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد، گفت: نیروهای مسلح در این ایام می توانند کارهای بسیار بزرگی را انجام دهند.

وی با تأکید بر برگزاری مسابقات مختلف برای دانشجویان، جوانان، نوجوانان و کودکان، خاطرنشان کرد: باید کارهای ارزشمند و مورد توجه مردم را در این ایام انجام دهیم تا احترام و توجه مردم به این ایام بیشتر شود، حمایت بیشتر از برنامه های این ایام مهم و لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حمایت خود از ستاد غدیر و حضور در این ستاد برای امر مربوط به ولایت، گفت: همچنین لازم است فعالیت رسانه ستاد غدیر بیش از گذشته باشد و فعال کردن شبکه های اجتماعی و پایگاه اطلاع رسانی این ستاد می تواند بسیار مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام کاملی فر دبیر ستاد غدیر است و از ایشان قدردانی می کنیم، گفت: این مسؤولیت در کنار مسؤولیت وی در سپاه از سوی آیت الله مجتهد شبستری محول شده است و درخواست ما این است که با تمام قدرت این مسؤولیت را به عهده بگیرند.

حجت الاسلام حسن کاملی فر دبیر ستاد غدیر نیز در این دیدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ و اندیشه غدیر است، اظهار داشت: در شرایطی که نظام اسلامی ایران در جهان شناخته شده است، لازم است در ترویج فرهنگ غدیر و ولایت از این فرصت بهره برد.

وی غدیر را یک حقیقت همه گیر در جهان دانست و ابراز داشت:  تبیین صحیح غدیر موجب وحدت، اقتدار و عزت مسلمانان است و ما باید بیش از پش در شناساندن غدیر به ویژه در ایام دهه ولایت و امامت بهره ببریم، برای برگزاری مراسمات این دهه برنامه ریزی‌هایی با ادارات صورت گرفته است./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات