۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۰۹۵۵۲
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک نماینده ولی فقیه در ایلام به مناسبت آزادسازی شهر موصل

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پیامی آزاد سازی شهر موصل عراق را از چنگال تروریست های تکفیری داعش به حضرت آیت الله سیستانی تبریک گفت.
آیت الله سیستانی لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی آزادسازی موصل از چنگال تکفیرهای تروریست گروهک داعش را به حضرت آیت الله سیستانی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سیستانی دامت برکاته

با درود و سلام و تحیت خالصانه به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم روحی فداه پیروزی رزمندگان عزیز شجاع و سلحشور ارتش و حشد الشعبی ملت بزرگ و ولایتمدار عراق بر تکفیری‌های داعش و حامیان آمریکایی صهیونیستی آن‌ها به حضرتعالی تبریک و تهنیت می‌گوییم. بلاتردید نقش ارزنده و تاثیر گذار و مدبرانه حضرت مستطاب عالی در ثبات سیاسی و امنیت کشور عراق و رهایی ملت بزرگ عراق از بحران‌های سیاسی-امنیتی پس از اشغال کشور توسط نیروهای بیگانه بویژه رژیم آمریکا برکسی پوشیده نیست.

 قطعا وجود پربرکت حضرتعالی برای ملت مظلوم و بی‌پناه عراق از الطاف خفیه الهی بود. فرمان تاریخی و سرنوشت ساز حضرتعالی در بسیج مردم برای دفاع از تمامیت ارضی عراق و لبیک مردم شریف عراق به این پیام بار دیگر نقش مرجعیت عالی عراق را در روند تحولات سیاسی و امنیتی عراق را برای جهانیان به اثبات رسانید. بحمدالله کشور عراق با اتحاد و انسجام مثال زدنی حول محور مرجعیت عالی و حمایت‌های وسیع رهبر معظم اتقلاب اسلامی ایران و ملت شریف و قدرشناس ایران خداوند پیروزی  آزادسازی موصل را که به عراق ارزانی داشت حقیر از طرف خود و مردم شریف استان ایلام به حضرتعالی صمیمانه تبریک میگوییم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

محمدنقی لطفی

/۸۷۹/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات