۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۵۰۹۵۹۲
سردار صفوی:

تضعیف سپاه موجب تضعیف امنیت ملی می‌شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: تضعیف سپاه موجب تضعیف امنیت ملی کشورمان می‌شود.
سردار صفوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پنجمین همایش سلحشوران دفاع مقدس که عصر امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، درباره تضعیف سپاه و تهمت‌هایی که علیه سپاه زده می‌شود اظهار داشت: تضعیف سپاه، موجب تضعیف امنیت داخلی و خارجی ایران است. اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و داعش دشمن سپاه باشند، طبیعی است اما اینکه در داخل تهمت، دروغ و تضعیف سپاه صورت گیرد، غیر منصفانه است.

وی افزود: تضعیف سپاه تضعیف اقتصاد کشور است در واقع اگر امنیت باشد شرکت توتال می‌آید و قرار داد نفتی منعقد می‌کند اما اگر امنیت نباشد سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در کشور صورت نمی‌گیرد.

سردار صفوی ادامه داد: سپاه حافظ امنیت ملی و سپر مستحکم دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورمان است در واقع سپاه از ارکان قوی در برابر تهدیدات خارجی محسوب می‌شود بنابر این تضعیف سپاه موجب تضعیف امنیت ملی کشورمان می‌شود.

سردار صفوی عنوان کرد: «قاسم سلیمانی» با فداکاری‌های خود در عراق و سوریه، آمریکا و نیروهای ائتلاف را به شکست می‌کشاند و آنها قدرت سپاه را در معادلات غرب آسیا می‌فهمند در حالی که تضعیف سپاه موجب تضعیف قدرت رهبری و سپاه می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین تصریح کرد: امیدواریم کسانی که به دنبال تضعیف سپاه یعنی امنیت و استقلال هستند از تضعیف امنیت و قدرت ملی که سپاه باشد دست بردارند چون سپاه محصول انقلاب و قدرت ملی است.

وی ادامه داد: سپاه یک فرد نیست بلکه یک جریان است، لذا امیدواریم دست از تضعیف سپاه بردارند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات