۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۵۰۹۵۹۴
سردار رستگارپناه:

سبک مدیریت متوسلیان نمونه عینی مدیریت جهادی است

دبیر پنجمین همایش سلحشوران دفاع مقدس گفت: سبک مدیریتی متوسلیان نمونه عینی مدیریت جهادی است چون او فرمانده‌ای کارآمد بود.
رستگارپناه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفاع پرس، سردار حسن رستگارپناه دبیر پنجمین همایش سلحشوران حماسه دفاع مقدس یادمان سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان، اظهار داشت: حاج احمد متوسلیان بر اساس اعتقاد راسخ خود به جهاد و مبارزه با دشمنان خدا پرداخت.

وی با بیان اینکه حاج احمد در این راه هیچ مانعی را نمی‌دید و موانع را با سخت‌کوشی و تلاش‌های صادقانه رفع می‌کرد، افزود: حاج احمد سبک مدیریتی را به یادگار گذشت که این می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات فراروی انقلاب اسلامی ایران باشد؛ در واقع تفاوتی که سبک مدیریتی حاج احمد با مدیریت دیگران داشت در حرکت و تلاشی بود که از خود نشان می‌داد، این تلاش و حرکت را به صورت ابزار با  ارزش‌ها قرار نمی‌داد بلکه مدیریت جهادی او بر اساس خودباوری و ادای تکلیف بود.

سردار رستگارپناه ادامه داد: مدیریت حاج احمد مدیریتی بود که با استقامت، صبر و بردباری توانست موانع را از فراروی خود بر دارد لذا متوسلیان نمونه عینی برای مدیریت جهادی است چون فرمانده‌ای کارآمد بود.

وی با بیان اینکه حاج احمد هیچ‌گاه خلق وخوی تندی نداشت، تاکید کرد: متوسلیان هر آنچه را انجام تکلیف می‌دانست، انجام می‌داد و در این راه با هیچ کس هم مماشات نداشت لذا افتخارات او می‌تواند درسی برای آیندگان باشد بویژه جوانان که سبک مدیریت او را سرلوحه خود قرار دهند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات