۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۰۹۶۴۶

چند خبر کوتاه از خوزستان

اعلام برنامه امتحانی نیمسال دوم مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان، برگزاری انتخابات خانه مطبوعات خوزستان، برگزاری دوره معرفت افزایی استادان دانشگاه آزاد خوزستان و تربیت مربی قرآن در مکتب القرآن اهواز چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان در اطلاعیه ای برنامه امتحانی نیمسال دوم تحصیلی سال 95 ـ 96 را اعلام کرد.

این برنامه امتحانی به شرح زیر می باشد:

الف) امتحان نوبت خارج اصول:

جمعه مورخ  ۹۶/۴/۱۶ رأس ساعت۱۰ صبح

ب) امتحان نوبت خارج فقه:

جمعه مورخ  ۹۶/۴/۲۳  رأس ساعت ۱۰صبح

در این باره مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری خوزستان نکات زیر را بیان داشت:

1ـ بارم نمرات امتحانات نوبت دوم به شرح زیر است:

نمره مقاله ۵+ نمره امتحان پایان ترم ۱۵= نمره پایانی۲۰

2 ـ در این نوبت امتحانات میان ترم برگزار نمی گردد و امتحان پایانی از ۱۵ نمره خواهد بود.

3ـ امتحانات کلیه برادارن استان خوزستان به صورت حضوری در اهواز - مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان و برای خواهران استان خوزستان نیز در حوزه امتحانی شوشتر مدرسه علمیه امام هادی(ع) برگزار می گردد.

همچنین امتحانات نوبت دوم برای طلاب خارج از استان خوزستان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتخابات خانه مطبوعات خوزستان برگزار شد 

انتخابات خانه مطبوعات خوزستان برای تعیین اعضای جدید هیأت مدیره همزمان با سایر استان ها به صورت الکترونیکی برگزار شد.

بر طبق نتایج به دست آمده حسین حسین نژادیان، صادق سلامت دوم به عنوان مدیران مسؤول انتخاب شدند؛ چنان که حسین جوانمردزاده، فاطمه زورمند و نوید لیموچی نماینده خبرنگاران در هیأت مدیره خانه مطبوعات خوزستان خواهند بود.

همچنین انتخاب افتخار فرج و مجید منادی به عنوان نمایندگان سرپرستی ها و خبرگزاری های استان نتیجه انتخابات خانه مطبوعات خوزستان است؛ همچنین رضا عزیزی نیا و عباس مطر بازرسان خانه مطبوعات برای دوره آتی خواهند بود.

برگزاری دوره معرفت افزایی استادان دانشگاه آزاد خوزستان

احمدرضا عمانی دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر بیان کرد: دوره طرح معرفت افزایی استادان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح معرفت افزایی استادان دانشگاه های آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور استادان در مشهد مقدس همراه بود، افزود:‌ استادان به عنوان عاملان اصلی در تحولات فرهنگی و انسانی و انتقال مفاهیم فرهنگی و اخلاقی در دانشگاه‌ ها و به عنوان افسران جنگ نرم هستند که نیاز است به منظور هم اندیشی و توسعه دانش و مهارت های فرهنگی در طرح معرفت افزایی شرکت کنند.

عمانی گفت: استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر هم با هدف قرار دادن این مهم در این طرح ارزشمند که از ۷تا ۱۳تیرماه برگزار شد،‌ شرکت داشتند.

تربیت مربی قرآنی در مکتب القرآن اهواز

سید هاشم میر، مدیر مکتب‌القرآن اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت معلم قرآنی مقطع پیش‌دبستانی در این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت ۱۴۰ساعت برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: ۱۹تیرماه آغاز دوره خواهد بود و تا ۳۱تیرماه نیز ادامه خواهد یافت. این دوره هر روز و به صورت ۱۲۰ساعت حضوری و ۲۰ساعت غیرحضوری برای مربیان مقطع پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

میر با اعلام اینکه ثبت ‌نام متقاضیان تا روز برگزاری ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: در مرحله اول این طرح مربیان شهرستان اهواز حضور خواهند یافت و شهریورماه نیز دوره آموزشی مربیان شهرستان ماهشهر حضور می یابند.

وی گفت: مدرسان این دوره آموزشی از مرکز آموزشی قم خواهند بود و دوره به صورت روش فنون کلاس ‌داری،‌ صداآموزی، روش تدریس و واحد یادگیری برگزار می ‌شود./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات