۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۵۰۹۶۵۱
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسؤولان با حمایت از تولیدات داخلی دست بیگانگان را از کشور قطع کنند

آیت الله اسلامیان گفت: مسؤولان باید با حمایت از تولیدات داخلی دست بیگانگان را از کشور قطع کنند.
آیت الله علیرضا اسلامیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله سیدابوالقاسم نجفی دهکردی که با حضور مسؤولان، علما و عموم مردم به میزبانی فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه خدمات روحانیت به ویژه مرجعیت در طول تاریخ از زوایای مختلف قابل طرح و بیان است، ابراز کرد: علم امانت الهی است؛ قطعا امانت بزرگ باید نزد انسان های بزرگ به امانت گذاشته شود.

وی عظمت عالم و فقیه دینی را غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: به یقین هر چه امانت بزرگتر باشد، دستبرد به آن نیز بیشتر است.

آیت الله اسلامیان، نقش روحانیت و مرجعیت دینی در طول تاریخ را حراست و صیانت از اسلام بیان کرد و افزود: ما معتقد هستیم مسحیت و یهودیت دین خدا هستند اما مطالب تورات و انجیل امروز شرم آورند چراکه دچار تحریف شده اند و این نشان می دهد یک مرجعیت باتقوا و تحصیل کرده در این ادیان برای صیانت و حراست از ماهیت کتب آسمانی وجود نداشته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه در معارف اصلی اسلام و قرآن به اندازه سرسوزنی تحریف وجود ندارد، اظهار کرد: صیانت از معارف ناب اسلام به ویژه قرآن مدیون فقاهت و مرجعیت است.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانی از اعتقادات رسالت فقهای دین است، گفت: عالمان دین در خط مقدم مبارزه با شیطان و پیروان شیاطین قرار دارند و در این میان نخواهند گذاشت مردم از ارزشهای اسلام فاصله بگیرند.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری تأکید آیت الله دهکردی بر استفاده از تولیدات داخلی را نشأت گرفته از بصیرت وی دانست و تصریح کرد: مسؤولان امروز کشور باید منش و رفتار آن مرحوم را الگوی خود قرار دهند و با حمایت از تولیدات داخلی دست بیگانگان را از کشور قطع کنند.

آیت الله اسلامیان با بیان اینکه قدرت امروز کشور هم مرهون بصیرت و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب است، ابراز کرد: متأسفانه امروز نیز مانند همه زمانهای تاریخ برخی به دنبال تضعیف اسلام هستند که امضای سندهایی مانند 2030 در کشور در این راستا است اما آنها بدانند روحانیت و مرجعیت و در رأس همه رهبری بیدار است و نخواهند گذاشت خدشه ای به اسلام وارد شود.

عضو مجمع فقهی و مشورتی شورای نگهبان با اشاره به اینکه امضای سند 2030 غیرت دینی نمایندگان مجلس را زیر سؤال برد، افزود: چرا باید چنین سندی در کشور امضا شود اما فریادی از مجلس شورای اسلامی بلند نشود؟ به یقین اگر آیت الله دهکردی زنده بود زیر بار سکوت نمی رفت./202/9457/ب1

ارسال نظرات