۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۰۹۶۶۶
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

اجرای مسابقات قرآنی اقدامی مؤثر در جهت تقویت معنویت در جامعه است

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان اجرای مسابقات قرآنی را اقدامی مؤثر در جهت تقویت معنویت در جامعه عنوان کرد و گفت: با اجرای برنامه های قرآنی تلاش می شود استعدادها را شناخته و در جهت رشد و شکوفایی این استعدادها از آنان حمایت کرد.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن ‌کریم در استان لرستان، بیان داشت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآنی پیش از ماه مبارک رمضان در شهرستانهای استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن ‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان تابستان امسال برگزار می شود، افزود: این دوره از مسابقات قرآن بین برگزیدگان مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: رشته های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، دعا خوانی و تفسیر قرآن محورهای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی است.

وی تصریح کرد: چهلمین دوره مسابقات قرآن ‌کریم در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان یادآور شد: چهلمین دوره از برگزاری مسابقات قرآنی در دو مقطع برادران و خواهران بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس زاده اظهار داشت: در راستای برگزاری مسابقات قرآنی به بهترین شکل هماهنگی لازم با دستگاه‌های فرهنگی استان صورت گرفته است.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را تبیین و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه و ارتقای سطح معنویت جامعه برشمرد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات