۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
کد خبر: ۵۰۹۷۳۱
نماینده خبرگان رهبری: 

کشور بیش از هر زمانی نیازمند وحدت است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت زیر سایه ولایت است.
جت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجج اسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، فیض سرابی، هاشم زاده هریسی، ملکوتی به همراه حجت الاسلام والمسلمین خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حجت الاسلام روحانی نژاد معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر پنجشنبه با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیدار کردند.

نمایندگان مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار صمیمی که در بیت نماینده امام جمعه ترتیب یافت، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، برای امام جمعه تبریز آرزوی موفقیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان این‌که حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه تبریز، مایه خیر و برکت فراوان خواهد بود، اظهار داشت: خاندان آل‌هاشم جایگاهی ارزشمند نزد مردم آذربایجان دارند.

وی حضور و اثرگذاری امام جمعه تبریز را مایه وحدت، صفا، صمیمیت و همدلی مردم استان دانست و گفت: نظام اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت زیر سایه ولایت است، اعتقاد داریم همه باید حول محور ولایت فقیه گردهم‌ آیند و برای اعتلای نظام و تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه کشور تلاش کنند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی با بیان این‌که ائمه جمعه نقش بسزایی در مقابله با توطئه‌های دشمنان بر عهده دارند، گفت: بیت امام جمعه ملجأ و پناهگاه تمام اقشار جامعه از هر سلیقه و طیف سیاسی است، خوشبختانه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم توانسته‌اند به معنای واقعی محور وحدت مردم منطقه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی که امامت جمعه مراغه را نیز بر عهده دارد، در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح وضعیت فرهنگی حاکم بر این شهرستان گفت: مراغه با داشتن ۱۴۰۰ شهید، یک شهر شهید پرور، ولایت مدار و عاشق اهل بیت است و دارای مردمی خیر می باشد.

نماینده مردم استان آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که تاریخ، فرهنگ و تمدن این خطه از آذربایجان بسیار غنی است، خاطر نشان کرد: در طول ۱۹سال تمام خدمت در مراغه، با کمک مردم خیر این شهرستان، مسجد جامع این شهر تکمیل و ۵ حوزه علمیه احداث شده است./۲۰۲/۹۳۵/ب۱

ارسال نظرات