۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۵۰۹۷۴۲
حجت الاسلام مستشاری:

اصلاح مفاسد اقتصادی از مهمترین وظایف مسؤولان است

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور گفت: امروز اصلاح برخی امور مانند اختلاس و فساد از مهمترین وظایف مسؤولان محسوب می‌شود و این تمرینی برای تحقق حکومت مهدوی به شمار می‌رود.
حجت الاسلام علیرضا مستشاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا مستشاری کرمانشاهی مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور، امروز در سخنرانی دعای پرفیض ندبه که به مناسبت ایام وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در همین آستان برگزار شد، گفت: در آیین تشیع قوانینی وجود دارد که شیعیان باید به انجام آن اصول پایبند باشند.

وی هدف از نزول قرآن را برقراری حکومت دینی دانست و اظهار داشت: هدف از نزول قرآن کریم بیان احکام و تشویق مردم به اقامه نماز نبوده زیرا اگر چنین بود احکام به صورت کلی در آن ذکر نمی‌شد قرآن کتاب تاریخ و علوم شناسی هم نیست بلکه کتاب قانون اساسی اسلام است.

حجت الاسلام مستشاری با استناد به آیات الهی ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: ما تورات را نازل کردیم تا پیامبران بنی اسرائیل بر قوم خودشان حکمرانی کنند؛ احکام و امور عبادی که در این کتاب مقدس ذکر شده همه بر حول محور حکمرانی است.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ادامه داد: جدایی دین از سیاست فتنه‌ و بلایی بود که انگلیس خبیث آن را در اذهان عمومی ملت‌ها پرورش داد در حالی که چیزی پاک‌تر و مقدس‌تر سیاست اسلامی وجود ندارد زیرا سیاست اسلامی عین قرآن است.

وی حکومت اسلامی قبل از ظهور را تمرینی برای حکومت داری عصر ظهور دانست و گفت: منتظران واقعی در عصر غیبت خود را برای حکومت جهانی آماده می‌کنند تا در حکومت حضرت برای ایشان یار و یاور باشند.

حجت الاسلام مستشاری منکران قرآن را کافر و ظالم خواند و عنوان کرد: امروز اصلاح برخی امور مانند اختلاس و فساد از مهمترین وظایف مسؤولان محسوب می‌شود و این تمرینی برای تحقق حکومت مهدوی به شمار می‌رود.

مشاور عالی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور در پایان خاطرنشان کرد: قضاوت و حکومت هر دو یک معنا را دارند و کسانی که این دو را از هم جدا تلقی می‌کنند باید بدانند که در حکومت اسلامی قوه قضاییه لازم است تا بتواند بقیه قوا را ایجاد ‌کند./۲۰۲/۸۱۳/ب۱

ارسال نظرات