۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۰۹۷۵۴
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان:

دولتمردان از اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب در کشور جلوگیری کنند

کاظمی با بیان اینکه دولت باید از اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب در کشور جلوگیری کند، گفت: دولت کمی بیشتر تعقل و تفکر کند و از روی هوا و هوس حزبی و گروهی افراد انقلابی را به تندرو و وحدت شکن متهم نکند.
محمد کاظمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد کاظمی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران اهمیت حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و تأکید کرد که نماز در پرتو حفظ حکومت پذیرفته است.

وی با انتقاد از بی توجهی به همه ظرفیت های نهفته در کشور، اظهار داشت: دولتمردان ما باید از بن دندان معتقد به اسلام ناب محمدی باشند و معتقد باشند که اسلام ناب در تقابل رودررو با اسلام آمریکایی است که امام راحل آن را به شدت تخطئه کرده اند.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اسلام متحجر و سکولار را دو بعد اسلام آمریکایی برشمرد و گفت: باید از اسلام آمریکایی دوری گزید؛ برای رسیدن به این مقام وصیت نامه امام راحل باید نصب العین مسؤولان و شاخص های تعیین شده از سوی امام خامنه ای باید مشی مستمر دولتمردان باشد.

وی افزود: مردم ایران با حضور در انتخابات اعتماد خود را به نظام اسلامی نشان دادند و به وصیت  امام عمل کرده و به رغم تلاش های دشمنان که می خواستند صحنه کار و سیاست را از مردم تهی کنند صحنه انتخابات را با حضور مبارک خود سرشار از شور و شعور کردند.

کاظمی در ادامه از دولتمردان خواست که عدم فاصله خود را با این مردم و نظام در گفتار و عمل نشان دهند و متذکر شد: رأی مردم بصیر و آگاه و عاقل تا زمانی پشت دولت است که مثل همیشه به امام و انقلاب پایبند باشند و دلبند آمریکا و استکبار و غرب نشوند.

وی اعتماد به وعده های دشمن را دنبال سراب دویدن خواند و گفت: رزق امنیت کشور در دست خدا است نه آمریکا و شورای امنیت و مذاکرات؛ اگر باور کنیم سربلند خواهیم شد. دولت در برائت از دشمنان خدا باید صریح باشد که این هیچ تضادی در تعامل با کشورهای خارجی نخواهد داشت.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دولت از کابینه پیر و به دنیا رسیده و از عناصر فتنه و جاده صاف کن برای اسنادی مانند 2030 نباید استفاده کند، تصریح کرد: افرادی که به حقوق نجومی وابسته شده اند نمی توانند از وابستگی های خود جدا شوند و فکر مردم باشند.

وی گفت: افرادی که با فرهنگ کشور گره خورده اند باید مراقب نفوذ فردی و جریانی دشمن باشند، هرچند مجلس باید در رد یا تأیید صلاحیت کابینه دقت های لازم را انجام دهد.

کاظمی بر انتخاب افرادی انقلابی، کارآزموده، امانت دار مردم، متخصص، دارای عدم وابستگی به فرهنگ غربی آمریکایی و انتقاد پذیر در عمل تأکید کرد و افزود: امروز بسیاری از مشکلات در تنظیم امور و سیاست های کلی و هماهنگی آن با اسناد بالادستی است.

وی با بیان اینکه همواره باید با توجه به مصالح و منافع نظام و ملت جلو برویم، تأکید کرد: هرگز نخواهیم گذاشت امضای قراردادهایی چون قرارداد نفتی آی پی سی که منافع و مصالح کشور را هدف قرار گرفته اند به دست عده ای ساده لوح به نتیجه برسد و کشور را از پیشرفت و رسیدن به دولت اسلامی باز دارند.

وی دولت را به جلوگیری از اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب در کشور سفارش کرد و گفت: آیا انتظار دارید از فسادهای دولت سخنی نگوییم و ضعف دولت در سیاست خارجی را انکار کنیم و بی توجهی دولت به نیروی های مسلح را نادیده بگیریم و از گناهان و خیانت وابستگان دولت به مردم چیزی نگوییم.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: دولت کمی بیشتر تعقل و تفکر کند و از روی هوا و هوس حزبی و گروهی افراد انقلابی را متهم به تندرو و وحدت شکن متهم نکند./920/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات