۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۵۰۹۸۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

اجرای قانون عفاف و حجاب یک مطالبه مردمی است

حجت الاسلام شکریان امیری با انتقاد از عدم اجرای قانون عفاف و حجاب و برخورد سیاسی دولت ها با این موضوع، گفت: امروز اجرای قانون عفاف و حجاب یک مطالبه مردمی است و نباید دولت در اجرای آن کوتاهی کند.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در جمع دست اندرکاران برگزاری مراسم هفته عفاف و حجاب بابل با بیان این مطلب که باید در جهت تبیین حجاب و عفاف از ابزارهای فرهنگی مناسب بهره گرفت، گفت: برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان و تبیین فرهنگ دینی عفاف و حجاب باید به دقت راهکارهای مناسب و عملی طراحی و با دقت و ظرافت به اجرا در بیاید.

وی افزود: آنچه که غرب علیه مبانی دینی حجاب  هجمه های گسترده ای را انجام می دهد به علت مصونت و سلامت جامعه در برابر فرهنگ مبتذل غربی است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران هدفمند سازی برنامه ها را در عرصه عفاف و حجاب مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: نباید برای موضوع عفاف و حجاب به برنامه های کوتاه مدت و آن هم در هفته عفاف و حجاب اکتفا کرد بلکه برنامه های فکری و مصونیت بخش را در مقابل تهاجم سنگین بیگانه را به صورت بلند مدت اجرا کرد.

وی ادامه داد: جنگ نرم غرب به ویژه آمریکا برای از بین بردن هویت ملی و دینی ما است و یکی از موارد مورد هجمه آن ها، علیه حجاب و عفاف می باشد.

حجت الاسلام شکریان حماسه ایستادگی و اعتراض حامیان حجاب را که به شهادت تعداد زیادی از مردم در صحن رضوی رخ داد را عاشورای کشف حجاب نامید و تصریح کرد: قیام مردمی در مقابل کشف حجاب رضاخانی در مسجد گوهرشاد حرم رضوی در مشهد منجر به شهادت نزدیک به 5 هزار نفر و مجروح شدن هزاران زائر و مجاور رضوی شد.

وی افزود: شهدا در وصیت نامه هایشان خون بهای این مجاهدت و ایستادگی در برابر دشمنان را حفظ حجاب و عفاف بانوان بیان کردند و ما نیز باید با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با رواج ابتذال راه شهدا را ادامه دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با انتقاد از عدم اجرای قانون عفاف و حجاب و برخورد سیاسی دولت ها با این موضوع، گفت: امروز اجرای قانون عفاف و حجاب یک مطالبه مردمی است و نباید دولت در اجرای آن کوتاهی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به جای نگاه فرهنگی به موضوع حجاب از سوی مسؤولان کشور به آن نگاه سیاسی می شود و برخی از افراد به دلیل احتمال ریزش تعدادی از آرای خود در انتخابات نسبت به قانون عفاف و حجاب کوتاهی می کنند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این مطلب که ما از وضعیت حجاب جامعه گلایه داریم، خاطرنشان کرد: غربی ها با کمال پررویی با قانون کردن همجنس بازی و برهنگی در مقابل حجاب می ایستند و کسی در غرب آن را مغایر آزادی نمی نامد اما در کشور قانون عفاف و حجاب را مقابل آزادی افراد بیان می کنند.

وی تاکید کرد: رفتار دوگانه غرب در مقابل مبانی دینی و اعتقادات دیگر فرهنگ ها ناشی از خوی استکباری آن ها برای ترویج فرهنگ لیبرالی و لاییک غربی در بین دیگر ملت ها و فرهنگ ها است.

استاد حوزه علمیه بابل سلامت جامعه اسلامی را در پرتو عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: هرگونه کوتاهی در ترویج و اجرایی‌شدن عفاف و حجاب در سطح جامعه نابخشودنی است و همه آحاد جامعه به ویژه دستگاه های دولتی در نظام اسلامی موظف به ترویج مبانی دینی و به ویژه عفاف و حجاب هستند./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات