۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۰۹۸۷۶
رئیس قرارگاه عمار:

مدافعان حرم تنها برای دفاع در سوریه و عراق حضور دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب به عصبانیت دشمنان از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما هیچ وقت آغازگر جنگی نبوده و نخواهیم بود و امروز برخی تنها برای دفاع در سوریه و عراق حضور دارند و به دنبال جنگ طلبی نیستند.
حجت الاسلام طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار شامگاه گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم امام جعفرصادق(ع) کوی انقلاب اهواز با اشاره به اینکه داشته های جهان بدون هیچ توقع و قیمتی از سوی ذات قدس الهی در اختیار انسان ها قرار داده شده است، اظهار داشت: همه آفریده ها با وجود انسان ارزش پیدا می کنند و در عین مفت بودن در دنیا، اما در آخرت حسابرسی دقیق و سختی از شیوه استفاده شان صورت خواهد گرفت.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه انسان عمر و جانش را با خداوند و یا دنیا معامله می کند، ابراز داشت: نقد بودن خصلت دنیا که دو ویژگی محدودیت زمانی و مکانی را دارا است که با میل به آن در آخرت بی نصیب خواهیم بود اما نسیه گرفتن از خصائص خداوند است که محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم جانشان را با خداوند معامله کردند، افزود: شهدا از حیث جسمی غایب اما قطعا تأثیرگذار و تأثیرپذیر هستند و دشمنان و منافقان به تصور باطلشان با به شهادت رساندن بزرگوارانی چون شهید بهشتی و مطهری به انقلاب اسلامی ضربه زده اند غافل از آن که این بزرگواران زنده و به انقلاب اسلامی خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب به دشمنی ها و عصبانیت ها از انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: ما هیچ وقت آغازگر جنگی نبودیم و مدافعان حرم تنها برای دفاع در سوریه و عراق حضور دارند؛ اما این دشمنی ها به خاطر شعار معروف امام راحل «انقلاب ما مقدمه ساز دولت جهانی امام عصر(عج) است» می باشد که امروزه جهان آن را فهمیده و عملی می شود.

وی غیبت امام زمان(عج) را از روی منطق و حساب شده دانست و تصریح کرد: ولادت آن امام بزرگوار با وجود تلاش های بسیار دشمنان اما در خفای شدید صورت گرفت و خفقان به حدی بود که بسیاری از عالمان اهل تسنن به عدم فرزند داشتن امام حسن عسکری(ع) اذعان کردند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به حاکمیت سعودی ها به مکه مکرمه، افزود: امروز مکه و مدینه در سیطره برخی افراد تندرو قرار گرفته است؛ به همین دلیل گاهی برخی وقایع را در این سرزمین مقدس شاهد هستیم؛ امیدواریم این وضعیت روزی تغییر یابد و شاهد حضور حضرت بقیه الله الاعظم باشیم.

وی ادامه داد: ان شاالله روزی فرا رسد که همه مسلمانان و زائران به راحتی بتوانند به سرزمین وحی سفر کنند و به زیارت بارگاه مقدس و منور ائمه اطهار علیهم السلام و مکه مکرمه بروند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها از رسیدن مدافعان حرم به جولان ترسیده و ندای مالک اشتر را می شنوند، اظهار داشت: نبرد جواب داده و قطار حرکت برای نابودی رژیم مغضوب در حال پیشروی است؛ از این رو با مذاکره در پی بازگرداندن ما هستند.

رئیس قرارگاه عمار عنوان کرد: اگر می خواهیم از منتظران باشیم یا به مدافعان حرم بپیوندیم، باید به جامعه خدمت و تقویت کننده حرکت امام راحل باشیم.

شایان ذکر است، در پایان مراسم از خانواده های شهیدان مدافع حرم فاطمی اطهر و علیخانی در کنار خانواده شهید حجت الاسلام صیمری که به دست عوامل منافق و مزدور وهابیت به شهادت رسیده بود، تجلیل و تقدیر به عمل آورده شد./9456/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات