۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۹۹۷۵
معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان:

مردم اجرای پیوست فرهنگی را از مسؤولان مطالبه کنند

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان با بیان اینکه در حوزه سینما، تئاتر، تلوزیون و رسانه‌های دیگر به نوعی خلأ پیوست فرهنگی وجود دارد، گفت: مردم باید برطرف شدن مشکلات فرهنگی را از مسؤولان ذی‌ربط مطالبه کنند.
حکیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان، امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته جهانی عفاف و حجاب که در سازمان بسیج رسانه برگزار شد، گفت: با محوریت بسیج و سایر اقشار مردم نهاد فعالیتهای فرهنگی عمیقی در زمینه عفاف و حجاب آغاز شده است که امیدوار هستیم به زودی نتایج آن برای همگان مشهود شود.

وی افزود: همچنین به برکت جوانان هوشمند و موسسات مردم نهاد حرکت‌های ارزنده‌ای در غالب هنر برای پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب فراهم شده است.

حکیمیان ادامه داد: سایت‌های خوبی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب راه اندازی شده که یکی از بارزترین آنها سایت طنین یاس و یا سایت باحجاب است.

معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان در ادامه گفت: این سایتها تولیدات خبری، گفت‌وگو، عکس نوشته و گزارش‌های خوبی در زمینه عفاف و حجاب ارائه می‌دهند.

وی ابراز کرد: همچنین این سایتها دارای کانال تلگرامی بوده تا مراجعه کنندگان بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

حکیمیان در پایان با بیان اینکه عفاف و حجاب باید دغدغه همگان باشد، خاطرنشان کرد: در حوزه سینما، تئاتر، تلویزیون و رسانه‌های دیگر به نوعی خلا پیوست فرهنگی وجود دارد که باید مردم برطرف شدن این مشکل را از مسؤولان ذی‌ربط مطالبه کنند./202/807/ب1

ارسال نظرات