۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۰۹۹۸۹
رییس تبلیغات اسلامی پلدختر:

حجاب، مهم ترین عامل حفظ کرامت انسانی است

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر حجاب را مهم ترین عامل حفظ کرامت انسانی عنوان کرد و گفت: کانون خانواده در ترویج و تبیین این مهم نقش آفرین است.
حجاب اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر، بعدازظهر امروز در برگزاری نشست صیانت از عفاف و حجاب این شهرستان با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: ارتقای این فرهنگ لازمه حفظ حیات جامعه است.

وی با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب در دین مبیین اسلام افزون بر زنان به مردان نیز سفارش شده است، افزود: مردان نیز باید چشمان خود را از نگاه نامحرم حفظ کنند و از گفتار، رفتار و پوشش خود محافظت کنند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر حجاب و عفاف را مهم ترین عامل در جهت حفظ کرامت انسانها عنوان کرد و اظهار داشت: بی حجابی و بدحجابی موجب ضربه زدن به هویت و جایگاه زنان می شود.

وی با اشاره به اینکه در آیات قرآن و احادیث ائمه معصومین(ع) سفارش زیادی به رعایت حجاب و عفاف شده است، خاطرنشان کرد: امروزه بی حجابی و بدحجابی از توطئه های اصلی دشمن برای ضربه به منزلت زنان است.

حجت الاسلام صیادی با تأکید بر ضرورت فرهنگ سازی در تبیین و ترویج فرهنگ حجاب، افزود: ترویج این مهم زمینه ساز خنثی کردن هجمه های دشمنان است.

وی آرامش روانی و حفظ طراوت و شادابی را از جمله آثار و برکات حجاب عنوان کرد و گفت: حفظ و ارتقای سلامت اجتماعی جامعه از دیگر برکات حجاب است.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با تأکید بر ضرورت تبیین و ترویج فلسفه، اهمیت و معنای واقعی حجاب در جامعه، اظهار داشت: در این راستا خانواده ها نقش آفرین هستند.

وی بیان کرد: خانواده با نهادینه سازی فرهنگ حجاب باید این مهم را به عنوان یک ارزش در اولویت تربیتی خود قرار داده و در ارتقا ارزشها در جامعه با نهادهای فرهنگی همکاری لازم را داشته باشد./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات