۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۱۰۰۹۵
نماینده ولی فقیه در قزوین:

ائمه جمعه با هم‌افزایی و هماهنگی کاستی‌های موجود را برطرف کنند

امام جمعه قزوین گفت: ائمه جمعه باید تلاش کنند با هم‌افزایی و هماهنگی کاستی‌های موجود را برطرف کنند تا نیاز به کسانی که سنخیتی با این جمع ندارند، پیدا نکنند.
نشست ائمه جمعه در قزوین

 به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه محمود آباد نمونه برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه چراغ هدایت جامعه در بحران‌های سیاسی و اجتماعی هستند و باید از ظرفیت آن‌ها بیش از پیش استفاده شود.

وی در ادامه انسجام و وحدت را در برپایی نمازهای عید ضروری دانست و تأکید کرد: در عید فطر امسال شاهد انسجام و وحدت بیشتری در برپایی نماز عید بودیم اما همچنان نیازمندیم انسجام و وحدت بیشتر هستیم.

امام جمعه قزوین حضور ده هزار نفری مردم در نماز عید فطر امسال در مسجدالنبی(ص) را نتیجه وحدت و انسجام مردم دانست و افزود: باید تلاش کنیم با کار فرهنگی و تعاملی نمازهای عید را با وحدت بیشتری برگزار کنیم تا شاهد شکوه و عظمت بیشتر در نمازهای عید باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر ائمه جمعه ابراز کرد: ائمه جمعه باید تلاش کنند با هم‌افزایی و هماهنگی کاستی‌های موجود را برطرف کنند تا نیاز به کسانی که سنخیتی به این جمع ندارند، پیدا نکنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید مسائل منطقه‌ای ما را از رسالت اصلی و قرارگاهی که دغدغه رهبر معظم انقلاب است، دور نگه دارد و ائمه جمعه همواره باید به عنوان فرمانده قرارگاه نماز جمعه، رسالت خود را با جدیت دنبال کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان یاد و خاطره شهید مرزبان، شهید رمزی را هم گرامی داشت و برای وی علو درجات را از خدای متعال مسئلت کرد./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات