۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۱۰۱۹۲
حجت الاسلام جمال تشریح کرد؛

فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی گتوند در سال ۹۶

حجت الاسلام جمال به تشریح فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی گتوند در سال ۹۶ پرداخت.
سازمان تبلیغات اسلامی

حجت الاسلام عبدالرحمن جمال، مدیر اداره تبلیغات اسلامی گتوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تشریح فعالیت های سه ماهه اول سال 96، اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند در راستای برنامه های مدون خود و حسب وظیفه سازمانی و طبق فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای در سه ماهه اول سال جاری فعالیت های مطلوبی را انجام داد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گتوند افزود: شوراهای هیأت های مذهبی، کانون مداحان و شاعران آئینی، مؤسسات، مراکز و خانه های قرآنی شهر و روستا و شبکه بزرگ مبلغان و مبلغات در سه ماهه اول سال 96 بسیار فعال بودند و همکاری بسیار خوبی را با اداره تبلیغات اسلامی گتوند داشتند.

این مقام مسوول در رابطه با برگزاری مناسبت های متعدد در سال جاری از سوی اداره تبلیغات اسلامی گتوند، ابراز داشت: در مناسبت های ملی و مذهبی همچون سنت معنوی اعتکاف، ایام مهدویت، جشن های رجبیه و شعبانیه و گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از دیگر فعالیت های اداره ما در سه ماهه اول سال جاری بود.

حجت الاسلام جمال در ادامه گفت: برنامه های خاصی را هم برگزار کردیم که می توان به غبارروبی مساجد و آماده سازی آنها جهت سلسله فعالیت های عبادی در ماه نزول قرآن یعنی ماه مبارک رمضان اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور خلاصه می توان گفت که ماحصل و نتیجه نشست های کارشناسی و تخصصی که با مسؤولان، مدیران و فعالان فرهنگی در مساجد، حسینیه ها، هیأت های مذهبی، مراکز قرآنی و اقشار تأثیرگذار در سطح شهرستان داشتیم و نیز با اعزام 74 مبلغ و مبلغه دینی با 1800 نفر روز تبلیغ شاهد ده ها مراسم موفق و صدها برنامه نماز جماعت و 260 جلسه ختم قرآن در قالب تفسیر و روخوانی بودیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی گتوند در ادامه تشریح فعالیت های این اداره در سه ماهه اول سال 96، بیان داشت: صدها برنامه ادعیه خوانی، ده ها کلاس معارف و بیش از 120 نشست بصیرتی سیاسی از جمله فعالیت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند در سه ماهه اول سال جاری بودند.

این مقام مسؤول در رابطه با اوقات فراغت در تابستان سه ماهه سال 96، گفت: با جلساتی که با حضور مدیران و صاحب نظران سطح شهرستان گتوند تشکیل شد، برنامه های خوبی را جهت اوقات فراغت در سه ماهه سال جاری تابستان برای مردم به ویژه جوانان در نظر گرفتیم.

حجت الاسلام جمال در پایان با اشاره به فعالیت اداره تبلیغات اسلامی گتوند در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: با اینکه گرمای شدیدی در ماه مبارک رمضان در استان بود اما با همت بالای مبلغان و مبلغات و برنامه های مدونی که صورت گرفته بود، سعی کردیم در تمام نقاط شهرستان با اولویت مناطق محروم برنامه های بسیار خوبی از سوی مبلغان و مبلغات انجام گرفت./9453/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات