۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۱۰۲۲۷
رییس تبلیغات اسلامی ازنا:

طرح اوقات فراغت فرصتی برای رشد و شکوفایی استعداد جوانان است

رییس تبلیغات اسلامی ازنا طرح اوقات فراغت را فرصتی مناسب برای رشد و شکوفایی استعداد جوانان عنوان کرد و گفت: با غنی سازی این طرح تلاش می شود جلوی هجمه ها و آسیبهای اجتماعی را گرفت.
اوقات فراغت

حجت الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت، بیان داشت: 50 مسجد در این شهرستان میزبان برگزاری طرح اوقات فراغت هستند.

وی با اشاره به هجوم هجمه های فرهنگی به سوی جوانان و نوجوانان، افزود: دشمن با طرح دسیسه های مختلف به ویژه در این ایام در تلاش است به نسل جوان آسیب برساند.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا غنی سازی اوقات فراغت را امری مهم برای مقابله با هجمه های فرهنگی خواند و گفت: با اجرای طرح اوقات فراغت می توان جلوی گسترش آسیب های اجتماعی را گرفت.

وی شرط مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی را بصیرت بخشی به نسل جوان و آگاه سازی آنان نسبت به توطئه های فرهنگی خواند و گفت: در این زمینه مبلغان نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت در مساجد شهرهای ازنا، مؤمن‌آباد و مناطق روستایی، خاطرنشان کرد: این طرح در قالب کلاس های احکام، قرآن، نقاشی، شنا و تیراندازی برگزار می شود.

وی اوقات فراغت را بهترین فرصت برای و فراگیری مهارتها و رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان خواند و افزود: آموزش های دینی، فرهنگی و قرآنی محوریت برگزاری طرح اوقات فراغت است.

رییس تبلیغات اسلامی ازنا در ادامه اظهار داشت: هدف از برپایی پایگاه های اوقات فراغت توسعه آگاهی و تقویت ظرفیتها، فعال سازی و برون سپاری فعالیت های فراغتی به کانون های فرهنگی، تبلیغی و تدارک سنگرهای ویژه فرهنگی در مواجه با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم است.

وی اخلاق محوری با تأکید بر گسترش ادب و دست یابی به سبک و الگوی زندگی اسلامی، تبیین اهداف و آرمانهای سال تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف برگزاری طرح اوقات فراغت عنوان کرد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات