۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۵۱۰۲۵۶
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

شرکت بیش از ۹ هزار لرستانی در طرح تربیت حافظان قرآن

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به سهم اوقاف در برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم، گفت: در اجرای این طرح تاکنون بیش از ۹ هزار نفر نام نویسی کرده اند.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم، بیان داشت: لرستان از استانهای موفق در اجرای تعهد ابلاغی برای حفظ قرآن کریم است.

وی سهمیه امسال اوقاف لرستان را در اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم را 9 هزار و 150 نفر عنوان کرد و افزود: این آمار به بیش از 10 هزار نفر خواهد رسید.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان در ادامه با اشاره به برگزاری طرح حفظ مجازی قرآن کریم برای علاقه‌مندان، خاطرنشان کرد: علاقه مندان با مراجعه به سامانه مجازی اوقاف می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی بیان داشت: علاقه مندان شرکت در طرح تربیت حافظان قران می توانند با شرکت در کلاس های آموزشی مجازی زیر نظر مربیان حافظ قرآن کریم شوند.

حجت الاسلام عباس زاده برگزاری طرح مصحف شریف را از دیگر برنامه های اوقاف عنوان کرد و گفت: این طرح نیز با محوریت واقفان خیراندیش برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح واقفان می توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه استان، تعدادی جلد قرآن کریم را برای وقف به مساجد، تکایا و حسینیه ها اهدا کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان بهره مندی از برکات و آثار وقف و تبیین و ترویج فرهنگ وقف، این چشمه همیشه جاری را از جمله اهداف برگزاری طرح مصحف شریف عنوان کرد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات