۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۵۱۰۳۵۸
مدیرکل اوقاف قم:

خلأ کارهای هنری فاخر همچون کمپین «شاد باشیم» کاملا مشهود بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: خلأ برگزاری کارگاه‌هایی همچون کمپین «شاد باشیم» کاملا احساس می شد، کاری عظیم که موجب خلق آثار بسیار ارزشمند برگرفته از دهه کرامت و سخنان امام رضا(ع) می‌شود.
حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم در حاشیه بازدید از کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» با اشاره به استقبال عموم افراد جامعه از گفتمان و سبک زندگی اسلامی و قرآنی اظهار کرد: استفاده از ابزار هنر و برپایی کارگاه‌هایی مانند کمپین شاد باشیم، گامی موثر در راستای نهادینه‌سازی اصول زندگی اسلامی و قرآنی در سطح جامعه است.

وی افزود: چنانچه مفاهیم دینی به زبان هنر و در قالب تصاویر و طرح‌های فاخر به مخاطبان ارائه شود، موجب عمق‌بخشی بیشتر به این کار و ماندگاری و تاثیرگذاری بالاتر آن خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این صورت شاهد بازخوردهای بهتر از سوی مخاطبان در زمینه فعالیت‌های مذهبی خواهیم بود گفت: ذوق هنری هنرمندان متعهد می‌تواند به آفرینش آثار ارزشمند بینجامد.

وی ادامه داد: خلق آثار بسیار ارزشمند برگرفته از دهه کرامت و سخنان امام رضا(ع) هدف اصلی این کمپین و برپایی کارگاه شاد باشیم است؛ کاری ارزنده و بزرگ که خلأ آن احساس می‌شد.

حجت الاسلام حسینی مقدم با اشاره به همکاری آستان مقدس حرم بانوی کرامت، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در برپایی این کارگاه عنوان کرد: این کار ابتکاری موجب تداوم فعالیت‌های مذهبی با استفاده از زبان هنر خواهد شد و جای تشکر و قدردانی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان حاضر در این کارگاه و کمپین تبلیغاتی شاد باشیم گفت: تعامل، مشاوره و مشاهده سلیقه‌های گوناگون و ذوق‌های هنری مختلف، سبب تولید آثار هنری فاخر می‌شود و به پویایی کارگاه نیز کمک می‌کند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات