۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۵۱۰۳۶۰
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم عنوان كرد؛

اهتمام دولت براي استفاده از ظرفيت نخبگان در مبارزه با قاچاق كالا و ارز

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم استفاده از ظرفيت علمي نخبگان در مبارزه با قاچاق كالا و ارز را از برنامه هاي دولت جهت ريشه كن نمودن قاچاق دانست.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در نشست مفهوم شناسي پديده قاچاق كالا و ارز طي سخناني استفاده از ظرفيت هاي علمي در راستاي توسعه ي متوازن كشور و مبارزه با قاچاق مورد تاكيد قرار داد.
معاون استاندار قم ترس مديران از تغيير را يكي از مسائل اساسي در مديريت كشور دانست و با بيان اينكه اين مسأله چالش هاي بسياري را براي كشور ايجاد نموده است اضافه كرد: كساني كه در برابر تغيير مقاومت مي كنند تاوان سختي مي دهند و بايستي در تغييرات تدبير نمود.
جمالي با اشاره به ضرورت تدبير و انديشه ورزي در برابر تغيير خاطرنشان كرد: تكيه به ظرفيت هاي علمي نخبگان براي تغيير در رويكردها از راهكارهاي برون رفت از شرايط جاري است.
معاون سياسي امنيتي اجتماعي استاندار در ادامه اظهار داشت: انتظار از نخبگان فرهنگي اين است كه در رابطه با مبارزه با قاچاق كالا و ارز كه يك بحث ملي است ورود پيدا كنند.
جمالي با اشاره به قاچاق 25 ميليارد دلاري در واردات و صادرات كالاها در كشور در دوره ي گذشته افزود: در دولت تدبير و اميد مديريت بسيار خوبي صورت گرفت كه نتيجه ي آن كاهش حدود 50 درصدي قاچاق و نزول آن به 12 ميليارد دلار بوده است.
ریيس كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استفاده از انديشه هاي نخبگان در راستاي ريشه كن نمودن كامل قاچاق را مورد تاكيد قرار داد و گفت: دولت از هر گونه ايده ي كارشناسي در جهت نيل به اين هدف استفاده مي كند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات