۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۵۱۰۳۶۲

اختتامیه‌ بخش کودک و نوجوان جشنواره‌ رضوی در قم برگزار می‌شود

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون فکری کودکان و نوجوانان استان قم از برپایی نمایشگاه دائمی آثار برگزیده‌ جشنواره‌های رضوی در حاشیه‌ مراسم اختتامیه بخش کودک و نوجوان این جشنواره خبر داد.
کانون

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، جلسه‌ هماهنگی برگزاری اختتامیه‌ی بخش کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع)  با حضور مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، مدیرکل کانون استان قم و جمعی از کارشناسان معاونت فرهنگی و کانون استان قم در مجتمع فرهنگی هنری برگزار شد.

بر اساس این گزارش چگونگی آماده‌سازی نمایشگاه و هم‌چنین کیفیت برگزاری مراسم اختتامیه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و پیرامون آن بحث و گفت‌و‌گو شد.

به گفته‌ی مژگان خلیل‌پور؛ کارشناس معاونت فرهنگی کانون آثاری که در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آیند، آثار برگزیده‌ دوره‌ پانزدهم جشنواره و گلچینی از آثار دوره‌های قبل را شامل می‌شود که قرار است در قالب نمایشگاهی دائمی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

بازدید از فضای درنظرگرفته شده جهت برپایی نمایشگاه و تصمیم‌گیری درخصوص چگونگی انجام آن بخش دیگر این جلسه را به خود اختصاص داد.

اختتامیه‌ بخش کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع) قرار است طی یکی از روزهای پایانی دهه‌ کرامت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شود./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات