۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۵
کد خبر: ۵۱۰۳۶۸
از سوی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره‌های تربیت مربی قرآن در قم برگزار می شود

مسؤول برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن از برپایی دوره‌های تربیت مربی قرآن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم خبر داد.
دوره قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام محمد مرتضوی، مسؤول برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: از سال ۱۳۸۷ تاکنون بیش از ۱۵ دوره مربی قرآن ویژه مهدهای کودک از سوی این مرکز برگزار شده است.
وی افزود: تعدادی از این دوره‌ها ویژه طلاب خواهر و برادر به ویژه خواهران بوده است و در شهرک مهدیه و پردیسان و با حمایت مرکز خدمات طلاب برگزار شده است.
مرتضوی تصریح کرد: در این دوره‌ها، کارگاه روش کلاس‌داری قرآنی برای کودکان، روش‌های تربیت دینی کودک، آشنایی با مشکلات رفتاری کودکان، مبانی نظری آموزش‌های دینی به کودکان آموزش داده می‌شود.
وی اظهار کرد: روش مطالعه قرآن کریم، آشنایی با روش‌های مفهومی مطالعه قرآن کریم، روش تدریس تدبر قرآنی به کودک، آموزش روش حفظ مفهومی و معرفت‌شناسی عمومی مربی کودک و ... به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.
حجت الاسلام مرتضوی، روش اجرای مسابقه، سرگرمی و آموزش نقاشی و ... را از دیگر برنامه های آموزشی این دوره‌ها برشمرد و تصریح کرد: این دوره‌ها با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود و در پایان نیز گواهینامه مشترک دفتر تبلیغات و سازمان دارالقرآن به حاضران اعطا خواهد شد./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات