۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱
کد خبر: ۵۱۰۳۶۹
همزمان با روز عفاف و حجاب صورت می گیرد؛

اجتماع خانوادگی پاسداری از عفاف و حجاب در سراسر کشور

جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در روز عفاف و حجاب در ۴۰۰ نقطه از کشور، اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.
سردار فضلی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، سردار علی فضلی جانشین رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشست خبری که در آستانه هفته عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار داشت: در 400 نقطه از کشور اجتماع پاسداری از عفاف و حجاب به صورت خانوادگی و به منظور صیانت خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم، دشمنان با فرافکنی قدرت‌های بزرگ به دنبال ایجاد تضعیف و تردید پاسداری از عفاف و حجاب در جامعه هستند. صیانت از خانواده که امروزه مورد هجمه جدی قرار گرفته، وظیفه‌ای همگانی است؛ به همین منظور امسال در هفته عفاف و حجاب در شهرهای مختلف کشور اجتماع‌های مردمی به منظور تکریم و ترویج فرهنگ اسلامی و الهی را خواهیم داشت
 
سردار فضلی عنوان کرد: از سوی دیگر وزارت کشور نیز به تمامی استانداران و فرمانداران ابلاغ کرده تا در رابطه با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش‌های لازم را داشته باشند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: همچنین همایش «تجلی اخلاص»، 19 تیر ماه و به منظور تجلیل از 3300 نفر از فعالان راهیان نور برگزار می‌شود. در این همایش که از هشت صبح و به مدت یک روز برگزار می‌شود، علاوه بر تجلیل از فعالان راهیان نور برنامه‌های سال 97-96 نیز در قالب کار گروه‌های پیش بینی شده بررسی و نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: سال 86 فقط 400 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور در یادمان های شهدا حضور یافتند که این آمار سال گذشته به هفت میلیون نفر رسید و امسال هم برای هشت میلیون نفر برنامه ریزی کرده‌ایم.
سردار فضلی بیان داشت: 24 هزار و 500 راوی دفاع مقدس، 41 هزار خادم افتخاری، 76 هزار مدیر کاروان‌های راهیان نور، 26 هزار مبلغ و مبلغه و 200 هزار نفر از کادر انقلاب اسلامی، عملیات راهیان نور را راهبری می‌کنند. همچنین 57 یادمان و 54 زائر سرا برای حضور و استفاده کاروان‌های راهیان نور سازماندهی شده است./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات