۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۱۰۳۹۳
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

سبک زندگی اسلامی سد راه هجمه های فرهنگی است

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان اینکه نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی سد راه هجمه های فرهنگی است، گفت: تبیین این مهم در سایه بصریت بخشی، آگاه سازی و تربیت دینی نسل جوان حاصل می شود.
سبک زندگی اسلامی

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نسل جوان سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند و برای درخشش این قشر نباید از امروز و آینده آنان غافل شد.

وی با اشاره به اینکه نوک هجمه دشمن در جبهه جنگ نرم به سوی نسل جوان است، افزود: با انجام و تقویت برنامه های فرهنگی باید جلوی ضربه های فرهنگی دشمن گرفته شود.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد تربیت دینی نسل نو و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را سد راه هجمه های فرهنگی پیش روی این نسل خواند و گفت: ترویج این مهم نیازمند همکاری و تعامل کانون خانواده، آموزش و پرورش، دستگاه های فرهنگی و اجرایی است.

وی با اشاره به آغاز اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: با انجام برنامه های مؤثر و هدفمند باید در جهت پربار کردن این ایام برای آنان گام برداشت.

حجت الاسلام جعفرپور به برگزاری طرح اوقات فراغت از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: کشف، هدایت و شکوفایی استعداد جوانان در زمینه های مختلف از اهداف برگزاری این طرح است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان و برگزاری گفتمان های دینی در جهت بصیرت بخشی به نسل جوان و نوجوان، بیان داشت: تقویت ظرفیت ها، اخلاق محوری و تدارک سنگر ویژه فرهنگی در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم از دیگر اهداف برگزاری این کلاسها است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد در پایان بیان کرد: پایگاه های فراغتی با عنوان بوستان معرفت ویژه نوجوانان و هسته جوان با حضور نسل جوان تا پایان ایام تابستان از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان و سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تبیین سبک زندگی اسلامی و نهادینه سازی ارزشها جلوی گسترش آسیب های اجتماعی گرفته شود./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات