۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۱۰۳۹۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین خبر داد؛

انتخاب استان قزوین به عنوان پایلوت اجرای طرح پایگاه فرهنگی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با امضای تفاهم نامه‌ ای بین وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی، امسال قزوین به همراه دو استان دیگر به عنوان پایلوت اجرای طرح پایگاه فرهنگی انتخاب شده است.
حجت الاسلام علی نعمت الهی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه شاخص این اداره در سال جاری گفت: قزوین امسال به‌عنوان پایلوت یک برنامه 5 ساله در حوزه رفع آسیبهای اجتماعی انتخاب شده است که اکنون بر محور آن برنامه ریزی می‌کنیم.

وی داد: با امضای تفاهم نامه‌یی بین وزارت کشور و سازمان تبلیغات اسلامی، امسال قزوین به همراه دو استان همدان و زنجان بعنوان پایلوت برنامه‌یی تحت عنوان "پایگاه فرهنگی" شناسایی شده که بر محوریت تبلیغ روحانیت برنامه ریزی و در حال اجراست.

حجت الاسلام نعمت الهی ابراز کرد: در این طرح طلاب آموزش دیده در 16 نقطه شناسایی شده قزوین مستقر می‌شوند و با همکاری بهزیستی و کمیته امداد و دیگر موسسه‌ها به یاری خانواده‌های آسیب دیده می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات قزوین در پایان گفت: اجرای این طرح یک ساله است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت و برای مخاطبان آن محدوده سنی خاصی وجود ندارد؛ اما بیشتر بر نوجوانان و جوانان تمرکز دارد./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات