۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۱۰۴۱۳
مدیر مدرسه علمیه پلدختر:

تبلیغ مهم ترین راه ترویج و تبیین فرهنگ دینی است

مدیر مدرسه امام رضا(ع) پلدختر تبلیغ را مهم ترین راه ترویج و تبیین فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا مبلغان ما با انجام فعالیت های پژوهشی و تقویت بنیه علمی خود با تکیه بر تعالیم دینی باید نقش آفرین باشند.
مبلغان

حجت الاسلام علی رحمتی، مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش تبلیغ و تربیت طلاب در مدارس اشاره و بیان کرد: تبلیغ و ترویج آموزه های دینی خروجی حوزه های علمیه است.

وی با بیان اینکه طلاب در کنار فراگیری علوم دینی دوره های آموزشی تبلیغی و اخلاق را نیز می گذرانند، افزود: در مدارس تلاش می شود با هدایت طلاب به سمت فعالیت های پژوهشی توانایی تبلیغی آنان را ارتقاء بخشید.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر مهم ترین و بهترین راه گسترش فرهنگ قرآنی، سبک زندگی اسلامی و اهل بیت(ع) در جامعه را تبلیغ دانست و گفت: در این راستا انجام فعالیت های پژوهشی طلاب نقش آفرین است.

وی در ادامه به بیان ویژگی های مبلغ پرداخت و اظهار داشت: روحانیان مبلغ ما در عرصه های مختلف باید با بیان مسائل روز در جهت روشنگری مردم به ویژه جوانان گام بردارند.

حجت الاسلام رحمتی خاطرنشان کرد: مجهز بودن مبلغان به علم روز مهم ترین عامل در ارتقاء سطح بصیرت جوانان بوده و مبلغان ما باید رابطه صمیمی خود را با مخاطب حفظ کنند تا سخنان و تبلیغ آنان اثرگذار باشد.

وی پیشه کردن صبر و بردباری را از دیگر ابزار موفقیت مبلغان در عرصه تبلیغ عنوان کرد و بیان داشت: مبلغ ما در نهایت بردباری و هوشیاری باید در جهت بصیرت بخشی به جوانان نقش آفرین باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر در ادامه با اشاره به برگزاری دوره مصاحبه ورودی جهت پذیرش طلاب نو ورود در سال تحصیلی جدید، بیان داشت: پذیرفته شدگان با شرکت در دوره اختبار و تثبیت آموزش های ابتدایی را می گذرانند.

وی هدف از برگزاری این دوره را تقویت اخلاق پذیرفته شدگان و آشنایی آنان با فضای حوزه عنوان کرد./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات