۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۵۱۰۵۰۲
آیت الله علما:

برخورد با متخلفان وظیفه شرعی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه برخورد با متخلفان همچون یک وظیفه شرعی است، گفت: باید با تخلفات و بی قانونی ها در ادارات استان برخورد جدی صورت گیرد.
آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور که به منظور تودیع و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: هر شخص در هر مسؤولیتی باید به وظایف خود بخوبی عمل کند.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: انجام دادن مسؤولانه وظایف زمینه آرامش فردی و اجتماعی را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: خون های بسیاری برای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شده است و امروز حفظ انقلاب دین بزرگی است که بر گردن یکایک ما قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: هر مسؤولی با انجام صحیح امور محوله خود می تواند وظیفه خود در قبال انقلاب را به انجام برساند.

وی در ادامه بیان داشت: امام خمینی(ره) همواره بر انجام تکلیف و مسؤولیت تأکید داشتند، بنابراین باید هر زمان مسؤولیتی را که قبول می کنیم آن را به بهترین نحو به انجام برسانیم.

آیت الله علما در پایان اظهار داشت: باید در مقابل تخلفات و بی قانونی ها در ادارات استان برخورد جدی صورت گیرد زیرا برخورد با متخلفان همچون یک وظیفه شرعی بر عهده ما است.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات علی خلیلی، محمد علمداری به عنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات استان کرمانشاه منصوب شد./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات