۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۰۵۱۶
تجری با اشاره به جلسه کمیسیون اصل ۹۰ ؛

نگرانی برای امنیت حجاج وجود ندارد/ اعزام حجاج تصمیم نظام است

نایب رییس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به جلسه روز گذشته این کمیسیون با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه و مسؤولان دستگاههای نظارتی گفت: اعزام حجاج تصمیم نظام است و همه باید همکاری کنیم که این اعزام به خوبی انجام شود.
تجری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، فرهاد تجری، نایب کمیسیون مجلس با اشاره به جلسه روز گذشته این کمیسیون در رابطه با بحث اعزام حجاج گفت: این جلسه با حضور نمایندگانی از کمیسیون های امنیت ملی و فرهنگی، مسئولانی از دستگاه های نظارتی، سازمان حج و زیارت، نماینده ولی فقیه در امور حجاج و وزارت امور خارجه برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه تمامی جوانب بحث اعزام حجاج به عربستان با توجه به دغدغه ها و نگرانی های مسئولان و مردم مورد بررسی قرار گرفت.

تجری تصریح کرد: نمایندگان این موضوع را مطرح کردند که با توجه به رفتارهای خصمانه عربستان نسبت به جمهوری اسلامی ایران چه ضمانت های اجرایی برای اعزام حجاج وجود دارد که مسئولان ذیربط در این زمینه تاکید کرده اند که ضمانت های لازم از طرف دولت عربستان در این زمینه داده شده است.

وی گفت: با توجه به توافقات انجام شده بین ایران و عربستان اعزام زائران انجام می شود و در واقع باید بگوییم با توجه به سخنان مسئولان باید بگوییم نباید در این زمینه دغدغه و نگرانی وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: اعزام حجاج تصمیم نظام است و همه باید همکاری کنیم که این اعزام انجام شود و سازمان های ذیربط را در این زمینه حمایت کنیم./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات