۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۱۰۵۸۸
۲۱ تیرماه؛

تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در تبریز برگزار می شود

 تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده همزمان با روز حجاب و عفاف در سراسر آذربایجان شرقی و تبریز برگزار می شود.
تجمع حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، منصوره کیانی، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده 21 تیر ماه همزمان با روز حجاب و عفاف در سراسر آذربایجان شرقی و تبریز برگزار می شود.

وی با بیان این که برای پاسداشت یاد و نام شهدای مسجد گوهرشاد و قیام آنها علیه کشف حجاب رضاخانی، 21 تیر به عنوان روز ملی حجاب و عفاف از سوی بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران نامگذاری شده است، افزود: تجمع فوق در تبریز نیز از ساعت 9 صبح در میدان ساعت برگزار می شود که از همه آحاد مردم به ویژه بانوان مومن و متعهد دعوت می کنیم در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا برگزاری ایستگاه نقاشی و قصه گویی برای کودکان، برپایی ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان پزشکی و برپایی خیمه معرفت برای پاسخ به شبهات را از برنامه های جنبی تجمع مدافعان حریم خانواده برشمرد.

کیانی از برپایی نمایشگاه صیانت از حریم خانواده در بوستان قرآن تبریز خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 17 تا 22 تیر در این بوستان از ساعت 17 تا 22 با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پذیرای عموم مردم خواهد بود.

وی به برگزاری ویژه برنامه ای درباره هفته حجاب و عفاف در امامزاده سیدحمزه تبریز اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این برنامه، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تجلیل از دختران محجبه، همایش، نشست های روشنگری و ده ها برنامه دیگر در تبریز و شهرستان ها برگزار خواهد شد./۹۳۵/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات