۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۱۰۶۶۴
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

استفاده از فضای مجازی فرصتی در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی دینی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اشاره به در اختیار بودن فضای مجازی، گفت: از این فرصتها باید در جهت تقویت باورهای دینی و خنثی کردن هجمه های فرهنگی دشمن بهره مند شد.
فضای مجازی

حجت‌الاسلام محمدجواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت دشمن در جبهه جنگ نرم، بیان داشت: امروز دشمن برای ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در فضای مجازی فعال است.

وی با اشاره به انجام کارهای تشکیلاتی دشمن در فضای مجازی، اظهار داشت: برای جلوگیری از ضربه های دشمن ما نیز باید برنامه‌های منسجمی داشته باشیم.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت انجام برنامه های منسجم دینی برای انعکاس موضوعات مربوط به حوزه دینی و فرهنگی در فضای مجازی را ضروری خواند و گفت: برای جلوگیری از آثار مخرب و آسیب های حاصل از سایت ها و وبلاگ ها در فضای مجازی که در عرصه تخریب حوزه دین فعالیت می‌کنند، باید هم تراز با این برنامه ها ما نیز برنامه های فرهنگی و تبلیغی را تقویت کنیم.

وی انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی منسجم در فضای مجازی را لازمه جلوگیری از رواج آسیب های حاصل از تبلیغات فریبنده دشمن خواند و گفت: با استفاده از فرصت های فضای مجازی باید در جهت انعکاس و انتقال پیامهای دینی گام برداشت.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به در حال رشد بودن و توسعه فضای مجازی، خاطرنشان کرد: استفاده از این فضا در همه عرصه ها به ویژه در عرصه های فرهنگی، دینی و قرآنی ضروری است.

وی استفاده از فضای مجازی را فرصتی مناسب در جهت ترویج فرهنگ اسلامی بین جوانان و معرفی آن به جهان خواند و گفت: تبلیغات اسلامی با استفاده از فضای مجازی گام های مؤثری در جهت انعکاس فعالیت های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی برداشته است.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت ابراز امیدواری کرد که در سایه تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی آسیب های اجتماعی کاهش یافته و شاهد رشد و پیشرفت جوانان در عرصه های مختلف باشیم./9451/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات