۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۱۰۶۷۸
حجت الاسلام عالمی مطرح کرد؛

فساد خانواده، راهبرد دشمن در ترویج بی‌بند و باری در جامعه

رییس عقیدتی سیاسی گروه ۲۲ توپخانه ارتش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس یک راهبرد اساسی و از پیش طراحی شده به دنبال ایجاد فساد در کانون خانواده هستند تا از این طریق بی بند و باری را در جامعه ترویج دهند.
تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی پیش از ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در سالن فرمانداری شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم این بین همه مخلوقات، تنها زنان را به عنوان آیات الهی معرفی فرموده است، زیرا زنان دارای ویژگیهای ذاتی و خدادادی هستند که در هیچ یک از مخلوقات یافت نمی‌شود

وی اظهار کرد: خداوند به این دلیل به زنان تا این اندازه اهمیت داده است که بانوان مظهر عشق حقیقی در عالم وجود هستند و در کنار آن رسالتهای بزرگی همچون مادری و همسری را نیز بر عهده دارند.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش تأکید کرد: حجاب و عفاف مقوله‌ای پذیرفته شده در همه ادیان و مذاهب است که در ذات خداددادی همه انسانها قرار داده شده است.

حجت الاسلام عالمی تأکید کرد: آیات قرآن و احادیث محکمی در این زمینه وجود دارد که جای هیچ گونه تردیدی در این زمینه باقی نگذاشته است و مسأله حجاب جزء ضروری دین محسوب شده و همه نیز آن را قبول دارند؛ شهید مطهری در این کتاب به جای پرداختن به واجب بودن حجاب در دین به دلایل عقلی حجاب و لزوم وجود آن پرداخته است.

وی بیان کرد: اگر به دنبال استحکام خانواده ها هستیم، حجاب باید وجود داشته باشد و این بهم ریختگی و اختلاف های خانوادگی و طلاقها به دلیل به دلیل همین بی حجابی ها است؛ وقتی زن به هر صورتی که هوای نفس به او می گوید در جامعه حضور پیدا کند و مرد هم بخواهد به این بی حجابیها نگاه کند، کانون خانواده ها بهم می ریزد؛ اگر ما هیچ آیه و حدیثی هم نداشتیم، برای حفظ خانواده ها حجاب یک ضرورت مهم بود.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش عنوان کرد: یکی از دلایل بی حجابی تبلیغات خارجی برای ترویج این امر در سطح جامعه است؛ دشمنان تبلیغات سنگین در بحث بی حجابی و بی بند و باری می کنند تا نظام خانواده در کشور از هم بپاشد؛ یکی از راه هایی که یک جامعه را بتوان نابود کرد، به هم ریختن آن جامعه از نظر اوضاع فرهنگی است و به طور مسلم این حجم عظیم از رسانه‌ها و شبکه‌های بی‌حجابی به دنبال حذف حجاب هستند و هرچه این عفاف و حجاب در جامعه کم رنگ تر شود، آن ها نیز به اهداف خود نزدیک تر می شوند.

حجت الاسلام عالمی با اشاره به برپایی همایش عفاف و حجاب در 21 تیرماه در این شهرستان، عنوان کرد: برپایی این تجمع و راهپیمایی برای عفاف و حجاب برطبق آیه شریفه «وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب» که در آیه 32 سورره حج آمده است، یک تعظیم شعائر الهی محسوب شده و به طور قطع تبلیغ رسمی حجاب است.

وی برپایی تجمع بزرگ عفاف و حجاب را یکی از مصادیق بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و تصریح کرد: حضور گسترده زنان با حجاب در سطح جامعه همانند سال گذشته بسیار عالی و موثر خواهدبود.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش با بیان اینکه افراد بی حجاب و بدحجاب با وجود این راهپیمایی متوجه خواهندشد که زنان باحجاب زیادی در سطح شهر وجود دارند و با حجاب در این حرکت اجتماعی عظیم شرکت می‌کنند، بیان کرد: خود این حرکت ها بهترین تبلیغ برای حجاب بوده و لازم است که هم همه افراد باحجاب شرکت کرده و هم تبلیغ بیشتری در این رابطه برای آگاهی عموم مردم جامعه از این حرکت صورت گیرد.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش با بیان اینکه این کار بهترین راه برای امربه معروف و نهی از منکر عفاف و حجاب در جامعه است، ادامه داد: در بسیاری از موارد تاثیر این حرکات به مراتب بیشتر از صحبت کردن در مورد عفاف و حجاب است اما این حرکت نشان می دهد که انسان می تواند در جامعه حضور فعال داشته و موثر باشد و در کنار آن حجاب کامل نیز داشته باشد.

حجت الاسلام عالمی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: مقام و جایگاه ارزشمند زن در جامعه به اندازه‌ای است که بر اسا مطالعات انجام شده از سوی کارشناسان علوم خانواده، 85 درصد از تربیت افراد تحت تأثیر مادران است، بنابراین تربیت آینده سازان جامعه نیز به بانوان جامعه سپرده شده است.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس یک راهبرد اساسی و از پیش طراحی شده به دنبال ایجاد فساد در کانون خانواده هستند تا از این طریق بی بند و باری را در جامعه ترویج دهند./202/868/ب1

ارسال نظرات