۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۱۰۷۱۰
آیت الله علما:

تبیین قرآن کریم در اولویت امور فرهنگی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه تبیین قرآن کریم در اولویت امور فرهنگی است، گفت: فعالیت های قرآنی بیش از آنکه نیازمند بودجه و دستورالعمل باشد نیازمند همت، تلاش و انگیزه است.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست شورای توسعه قرآنی استان کرمانشاه، ابراز داشت: قرآن کریم بهترین راهنما و هدایتگر بشریت بوده و باید در جهت فعالیت های قرآنی در استان بیشتر تلاش شود.

آیت الله علما تصریح کرد: فعالیت های قرآنی باید در مساجد و نهادهای مختلف اجرایی شود و نباید برای فعالیت در زمینه قرآن کریم منتظر بودجه و دستورالعمل بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب کارهای فرهنگی را مقدم بر سایر امور می دانند و تبیین و نشر قرآن کریم بهترین امور فرهنگی است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: اگر توجه ها به قرآن کریم معطوف شده و فعالیت ها و امور کشور از قرآن کریم نشأت بگیرد قطعأ جامعه ای سعادتمند به وجود خواهد آمد.

وی در ادامه مطرح کرد: فعالیت های قرآنی بیش از آنکه نیازمند بودجه و دستورالعمل باشد نیازمند همت، تلاش و انگیزه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: در کرمانشاه خانواده هایی هستند که بیش از صد سال جلسات قرآنی خوبی برگزار می کنند و خوشبختانه همواره خروجی خوبی از این جلسات شاهد هستیم./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات