۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۰۷۳۳

وقتی فکر اقتصادی کمک حال فعالیت های فرهنگی و هنری می شود

اعضای کانون فرهنگی و هنری سلمان فارسی منطقه ملکش بجنورد با انجام فعالیت های کشاورزی و کسب درآمد به نفع کانون، به فعالیت های فرهنگی و هنری این منطقه رونق می بخشند.
جوانان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، مهدی یزدانی، مدیر کانون فرهنگی و هنری سلمان فارسی مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) منطقه ملکش بجنورد از اجرای طرح اقتصاد مقاومتی به همت اعضای کانون خبر داد و گفت: در راستای کمک مالی به فعالیت های کانون و مسجد، یک برنامه کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: حدود سه هکتار زمین کشاورزی با محصول عدس را اجاره کردیم تا با جمع آوری محصول و فروش آن به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون رونق بخشیم.

یزدانی با بیان اینکه طی هفته های گذشته نزدیک به 80 نفر نیرو از اعضای کانون فرهنگی و هنری مسجد و جوانان مشتاق به فعالیت های جهادی در درو کردن عدس به ما کمک کردند، افزود: در مدت چهار روز نامتوالی حدود یک تُن و 250 کیلوگرم عدس جمع آوری شد.

مدیرکانون فرهنگی و هنری سلمان فارسی مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) منطقه ملکش بجنورد با بیان اینکه درآمد کلی این محصول حدود 6میلیون تومان می شود، اظهارداشت: با کسر هزینه های جاری و هزینه اجاره زمین در مجموع مبلغ سه میلیون تومان عاید مسجد و کانون فرهنگی و هنری منطقه ملکش می شود.

وی با بیان اینکه این طرح اقتصادی برای اولین بار به همت اعضای کانون اجرایی شده است، افزود: اجاره باغ و جمع آوری گردو و پرورش ماهی از دیگر طرح هایی است که قرار است به همت اعضای کانون طی سال جاری اجرایی شود./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات