۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۵۱۰۸۶۷
مستندساز شبکه ۲:

بسیاری از زنان دنیا به دنبال حجاب اسلامی هستند

مستندساز شبکه ۲ گفت: در سایر کشورها زنان زیادی دنبال حجابی هستند که انقلاب اسلامی آن را به ما هدیه کرده است.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیوا نیکو روین، مستندساز شبکه دو غروب سه شنبه در کارگاه آموزشی عفاف و حجاب که در امامزاده داوود(ع) برگزار شد، طی سخنانی، گفت: طی سفرهای فراوانی که به سایر کشورها داشتم زنان زیادی را مشاهده کردم که با همتی بالا دنبال حجاب و عفافی هستند که ما به راحتی با انقلاب به دست آوردیم.

وی افزود: در کشورهای مسلمان و غیرمسلمان با توجه به نگاه دینی تعریف خانواده متفاوت است.

این مستندساز با اشاره به علت هدف قرار دادن کانون خانواده از سوی دشمن در کشور ما، عنوان کرد: اگر خانواده فروپاشد ارزش ها معلق می شود، خانواده مرکزی برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده است.

نیکوروین با بیان اینکه دشمن با ایجاد نظام فردگرایانه خانواده را از هم می‌پاشد، گفت: یکی از ابزارهای حفظ کانون گرم خانواده رعایت عفاف و حجاب است، دشمن سال ها است که دارد تلاش می‌کند این مساله مهم را کم رنگ جلوه دهد.

وی ادامه داد: دشمن  در کشورهایی نظیر تونس، ترکیه و فرانسه قانون منع حجاب را مصوب و مدون نوشته است.

این مستند ساز بیان داشت: امروز در کل دنیا برای مقابله با حجاب جریانی به وجود آمده که نوع حجاب و پوشش بانوان با مسائل شرعی هماهنگ نباشد.

وی افزود: امروز در آمریکا خانواده هایی وجود دارند که برای دوری از فرهنگ منحط غرب حتی اجازه ورود برق به منزل خود را نمی دهند که مبادا به دنبال آن تلوزیون یا سایر ابزار تکنولوژی این فرهنگ را وارد زندگی آنها کند./۸۰۷/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات