۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۱۰۹۳۵
آیت الله علما:

خدمات خیرین سبب ایجاد نشاط معنوی در جامعه می شود

آیت الله علما با اشاره به اینکه خدمات خیرین سبب ایجاد نشاط معنوی در جامعه می شود، گفت: خیرین خدمات بزرگی به اسلام کردند و نقش بسزایی در حفظ اسلام در تمام برهه های تاریخی بر عهده داشتند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با خیرین مذهبی شهر بیستون، ابراز داشت: از بدو پیدایش اسلام تاکنون با کمک خیرین و حمایت های بی دریغ آنها این دین مبین گسترش پیدا کرده و پابرجا مانده است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حضور خیرین و حمایت های آنها از مراسمات مذهبی سبب ایجاد نشاط دینی در جامعه شده و شعائر دینی را حفظ خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: خیرین خدمات بزرگی به اسلام کردند و نقش بسزایی در حفظ اسلام در تمام برهه های تاریخی بر عهده داشتند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: خدمت خیرین به اسلام در حقیقت خدمت به خود آنها است، زیرا آنها در راه دین از مال و اموال خود می گذرند و با خداوند متعال معامله می کنند و معامله با خدا سراسر سود است.

وی در ادامه افزود: خداوند برای هر کسی که در راه اسلام گام بردارد و به اسلام خدمت کند بهترین پاداش ها را در نظر گرفته و این خدمات را جبران خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: هیچ معامله و خدمتی بالاتر از خدمت به اسلام وجود ندارد و چنین معامله ای آخرت انسان را می سازد.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات دو تن از خیرین استان نیز تقدیر بعمل آمد./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات