۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۱۰۹۴۲
آیت الله علما:

بازار باید به سمت تخصصی شدن پیش برود

آیت الله علما با اشاره به اینکه بازار باید به سمت تخصصی شدن پیش برود، گفت: امروز بازار نیازمند نیروی متخصص است و هر فرد باید برای ورود به بازار ابتدا اصول کسب و کار را فرا بگیرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با رییس و کارکنان اتاق اصناف کرمانشاه، ابراز داشت: اصناف همواره در دوران دفاع مقدس و انقلاب نقشی پررنگ در پیروزی و تداوم انقلاب داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اصناف و بازاریان شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده و همواره در مسیر اسلام قدم بر می دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بازار نیازمند نیروی متخصص است و هر فرد باید برای ورود به بازار ابتدا اصول کسب و کار را فرا بگیرد.

آیت الله علما اظهار داشت: باید بازار به سمت تخصصی شدن پیش برود تا قابلیت رقابت پذیری آن با بازارهای مطرح داخلی و خارجی افزایش یابد.

این مسؤول تأکید کرد: کسب نتیجه در بازار نیازمند کسب تخصص و فراگیری اصولی کسب و کار است، نباید انتظار داشت حضور و فعالیت در بازار بدون فراگیری اصول اولیه موفق باشد.

وی در ادامه مطرح کرد: خوشبختانه بازاریان و اصناف همواره پشتیبان و حامی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و در برهه های مختلف تاریخی این حمایت خود را نشان داده اند./857/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات