۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
کد خبر: ۵۱۱۰۴۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

الگو قرار دادن شهدا در انجام رسالت تبلیغی طلاب نقش آفرین است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از آرمانها و سیره شهدا برای مقابله با هجمه های فرهنگی، گفت: الگو گرفتن از سیره و روش شهدا در انجام رسالت تبلیغی طلاب نقش آفرین است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت را نیاز جامعه خواند و بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، وظیفه ای دینی و اخلاقی است.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش در جهت اشاعه و گسترش فرهنگ شهدا در جامعه افزود: طلاب و روحانیان در این زمینه نقش بسزایی بر عهده دارند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان زنده نگه داشتن یاد شهدا را زنده نگه داشتن ارزشها دانست و گفت: با توجه به دسیسه های فرهنگی دشمنان نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا در جامعه کمرنگ شود، چراکه حفظ ارزشها لازمه حفظ حیات جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدا و نهادینه سازی اهداف و آرمانهای آنان بهترین عمل و اقدام برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام میناپور  از نام گذاری حجره مدارس علمیه به نام علما و بزرگان حوزه خبر داد و گفت: این نام گذاری موجب گسترش روحیه جهاد علمی و تبلیغی طلاب می شود.

وی در ادامه یادآور شد: برخی حجره ها نیز در مدارسه علمیه برادران لرستان به نام شهدا نام گذاری شده است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: حجرات مدارس علمیه بقیه الله الاعظم(عج) نورآباد و امام جعفر صادق(ع) ازنا امسال به نام شهدای طلبه و روحانی نام گذاری شده است.

وی هدف از نام گذاری حجره مدارس به نام شهدا را نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت و الگو قرار دادن شهدا برای طلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام میناپور ابراز امیدواری کرد که در سایه این اقدام نام و خاطره شهدای طلبه و روحانی در اذهان طلاب نقش بندد و بهره مندی از سیره و منش شهدا در انجام رسالت تبلیغی آنان نقش آفرین باشد./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات