۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۵۱۱۰۵۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

اجرای برنامه های قرآنی عاملی مهم در جهت ارتقای اخلاق و معنویت جامعه است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اجرای برنامه های قرآنی را نیاز ضروری جامعه امروز خواند و گفت: اجرای این برنامه ها در ارتقای اخلاق و معنویت جامعه نقش آفرین است.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت برگزاری برنامه های قرآنی در جامعه بیان داشت: اجرای این برنامه ها امری مهم در زمینه ارتقای سطح اخلاقی و معنوی آحاد جامعه است.

وی به اجرای برنامه های قرآنی تبلیغات اسلامی اشاره و عنوان کرد: این نهاد با اجرای برنامه های قرآنی در تلاش است انس با قرآن را در جامعه به ویژه بین جوانان تبیین کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه انس با قرآن تأثیر اخلاقی و معنوی به همراه دارد، خاطرنشان کرد: تبیین این مهم در نهادینه سازی ارزشها و ارتقای اخلاق و معنویت جامعه نقش آفرین است.

وی ترویج فرهنگ قرآنی را عامل مهم در بیمه کردن جامعه و مصون سازی جوانان در برابر هجمه های فرهنگی عنوان کرد و گفت: با برگزاری کلاسهای قرآنی و فراهم کردن زمینه لازم برای انس بیشتر جوانان با این کتاب آسمانی تلاش می شود ارزشها را به عنوان اصل نهادینه ساخت.

حجت الاسلام غلامی با تأکید بر ضرورت حفظ جایگاه و شأن فعالان قرآنی اظهار داشت: این مهم امری تأثیرگذار در هدایت جوانان به سمت فعالیت های قرآنی است.

وی با اشاره به برگزاری طرح اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان بیان کرد: اجرای برنامه های دینی و قرآنی از محوریتهای مهم و اصلی تبلیغات است و مورد توجه مبلغان تبلیغی قرار دارد./303/9459/ب1

ارسال نظرات