۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۵۱۱۰۵۷

مسابقه بزرگ «عفاف و حجاب فاطمی» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا‌(س) از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری با موضوع «عفاف و حجاب فاطمی»، ویژه خانواده بزرگ جامعه الزهرا(س) همزمان با هفته عفاف و حجاب خبر داد.
حجاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(س)، حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا برادران»، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا‌(س) با اعلام این خبر عنوان کرد: اداره کل امور فرهنگی در راستای بزرگداشت روز عفاف و حجاب، نسبت به برگزاری مسابقه فرهنگی هنری با عنوان «حجاب و عفاف فاطمی» ویژه خانواده بزرگ جامعه الزهرا(س) اقدام کرده است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا‌(س) تصریح کرد: امروز، حریم خانواده، زن، حجاب و عفاف مورد هجمه شدید دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته است و همه ما به ویژه زنان باایمان و مقید جامعه اسلامی باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین برادران اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه بزرگ «حجاب و عفاف فاطمی» می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «مقاله علمی»، «وبلاگ‌نویسی»، «شعر و داستان‌نویسی» و «نمایش‌نامه، سریال‌نامه‌ و فیلم‌نامه‌نویسی» ارائه دهند.

وی گفت: «ضرورت و اهمیت حجاب و عفاف»، «رابطه حجاب و عفاف»، «دلایل و الزامات اجتماعی رعایت حجاب»، «دلایل اصلی مخالفت دشمنان با حجاب»، «آثار اجتماعی حجاب و عفاف»، «آثار خانواگی حجاب و عفاف»، «آثار فردی و روانی حجاب و عفاف»، «راه های ترویج حجاب و عفاف» و «موانع گرایش نوجوانان و جوانان به حجاب» از جمله محورهای این مسابقه است.

حجت الاسلام و المسلمین برادران، مهلت ارسال آثار به مسابقه «عفاف و حجاب فاطمی» را ۳۰ مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نتایج مسابقه ۱۵ آذرماه مصادف با سالروز میلاد باسعادت پیامبر گرامی اسلام(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی mfarhangi.edu@jz.ac.ir ارسال کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا‌(س) تصریح کرد: معاونت فرهنگی تبلیغی به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده ای اهدا می‌کند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات