۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
کد خبر: ۵۱۱۱۰۱
معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات:

خانواده نقش منحصربه‌فردی در موفقیت طلبه دارد

حجت الاسلام قمرزاده گفت: خانواده نقشی منحصر به فرد در موفقیت طلبه دارد، لذا باید آنها را مورد توجه قرار داده و نیازهایشان را بشناسیم تا بتوانند پشتیبان خوبی برای طلاب برای انجام رسالتشان باشند.
مرکز خدمات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اولین نشست شورای مشورتی رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات با حضور رییس مرکز خدمات، معاون و جمعی از مسؤولان معاونت خانواده و امور فرهنگی این مرکز و جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی در حوزه علمیه و صداوسیمای قم تشکیل شد.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در این جلسه با اشاره به رویکرد فرهنگی این مرکز بیان کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و برای رسیدن به این هدف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های طلاب را به‌عنوان یکی از رویکردهای اساسی خود انتخاب کرده است.

وی ابراز داشت: خانواده نقشی منحصربه‌فرد در موفقیت طلبه دارد، لذا باید آنها را مورد توجه قرار داده و نیازهایشان را بشناسیم تا بتوانند پشتیبان خوبی برای طلاب برای انجام رسالتشان باشند.

حجت الاسلام قمرزاده افزود: علاوه بر رشد و ارتقای فکری و فرهنگی طلبه‌ها باید به ارتقای خانواده او نیز توجه کرد و این مأموریت در حوزه علمیه بر عهده مرکز خدمات قرار داده شده است.

وی به ورود مرکز خدمات به موضوع رسانه و فضای مجازی در رسیدن به هدف خود در ارتقای فرهنگی و فکری خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه و فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی برای اثرگذاری در خانواده‌ها دارد و ما نیاز داریم برای رسیدن به اهداف خوب در این عرصه ورود کنیم.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات عنوان کرد: مرکز خدمات برای انجام این رسالت به دنبال تصدی‌گری و انجام کارهای موازی در حوزه نیست، بلکه در نظر دارد با مجموعه‌های متولی این امر همکاری کرده و از تجربه‌ها و توانایی‌های آنها در این امور استفاده کند.

وی گفت: بعضی از مجموعه‌های حوزوی دارای محصولات و تولیداتی هستند که با مقداری اصلاح، قابلیت استفاده برای جامعه هدف مرکز خدمات را دارد که می‌توانیم در این زمینه‌ها همکاری کنیم./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات