۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۱۱۱۰۲
نماینده ولی فقیه در قرارگاه عاشورا تشریح کرد؛ 

طرح غرب برای انقراض نسل شیعه

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب سپاه گفت: طرح تنظیم خانواده به سبک اروپایی نتیجه ای جز انقراض نسل شیعه نخواهد داشت.
حجت الاسلام ابوالفضل ولایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل ولایی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب سپاه عصر امروز در همایش مدافعان حریم خانواده در اهر، با بیان این‌که تزلزل در بنیان خانواده اصلی‌ترین هدف ترویج سبک زندگی غربی در ممالک اسلامی است، اظهار داشت: این توطئه شوم با ترویج فساد و بی‌بندو باری دنبال می شود.

وی با بیان این‌که فرهنگ حجاب و عفاف در تقابل با توطئه‌های فرهنگی غرب قرار دارد، گفت: انتظار داریم تجمعات مربوط به روز حجاب و عفاف در سراسر کشور به مطالبه ملی تبدیل شود، متأسفانه هنوز قوانینی که بتواند از حجاب و عفاف و خانواده در برابر تاثیرات فرهنگ غربی محافظت کند، نداریم.

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که طرح تنظیم خانواده غربی موجب فروپاشی خانواده در اروپا شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال اجرای همین طرح در ایران هستند، باید آگاه بود که طرح تنظیم خانواده به سبک اروپایی نتیجه ای جز انقراض نسل شیعه نخواهد داشت.

ولائی با بیان اینکه حجاب و عفاف در عرصه ایمان است و هویت دینی و ایمانی وابسته به اجرای این دستور الهی است، یادآور شد: حجاب و عفاف پیوند جدا نشدنی دارند و اگر فردی حیا نداشته باشد در واقع ایمان هم ندارد و اصلا' امکان ندارد که کسی حیا نداشته باشد ولی از وجود ایمان بی نصیب بماند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب سپاه سبک زندگی غرب را مغایر با فرهنگ، هویت و تمدن ایرانی اسلامی دانست و افزود: رایج شدن آداب، رسوم و فرهنگ غلط غربی در ازدواج جوانان ایرانی، نتیجه‌ای جز افزایش میزان طلاق و فروپاشی بنیان خانواده ها نداشته است.

وی با تأکید بر ورود جدی دولت و مجلس برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب، گفت: بی تعارف عرض می کنم؛ برای سامان دادن به مسائل فرهنگی باید مجلس و دولت عزم جدی داشته باشند، با شعار دادن کار حل نخواهد شد، امروز با آسیب‌ها و معضلات جدی اجتماعی رو به رو هستیم.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که مردم متدین ایران در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب مطالبه جدی از مسؤولان دارند، تصریح کرد: متولیان فرهنگی بایستی اهداف و استراتژی همسو و بلند مدت داشته باشند، انجام فعالیت هایی که بیشتر به درد گزارش‌های عملکرد می‌خورد، علاج کار نیست./935/۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات