۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۵۱۱۱۱۷

پیکر چهار شهید مدافع حرم بر دوش مردم شهید پرور مشهد تشییع شد

پیکر ۴ شهید مدافع همزمان با راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب در مشهد مقدس، از میدان شهدا به سوی بارگاه منور رضوی روی دوش مردم ولایتمدار مشهد تشییع شد.
تشییع شهدای مدافع حرم در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیکر 4 شهید مدافع حرم عصر چهارشنبه و همزمان با راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب در مشهد مقدس، از میدان شهدا به سوی بارگاه منور رضوی روی دوش مردم ولایتمدار مشهد تشییع شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور اقشار گوناگون مردم و شخصیت های استانی برگزار شد، مردم وفادار مشهد مقدس پیکر شهیدان «سید محسن حسینی»، «سید حسین حکمتی»، «جمشید زائرشاه» و «جعفر جعفری» را تشییع و با شعارهای خود ضمن بیعت مجدد با اهلبیت(ع) انزجار خود از گروه های تروریستی تکفیری و نیز استکبار جهانی را اعلام کردند.

آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش پایانی این مراسم تشییع پیکر این شهیدان در مراسم روز ملی عفاف و حجاب در مسجد جامع گوهرشاد را نشانه تداوم راه شهدای قیام مسجد گوهرشاد پس از گذشت 82 سال از آن واقعه قلمداد کرد و گفت: خیل عظیم زنان چادری پیکر این 4 شهید را تشییع کردند و نشان دادند که دشمنان ما از همین جریان شکست خورده اند.

در پایان این مراسم، آیت الله علم الهدی بر پیکر این 4 شهید والامقام نماز گزارد و علو درجات آن ها را از خداوند متعال مسألت کرد.

گفتنی است، سه تن از شهدای تشییع شده در مراسم امروز در قطعه 30 بهشت رضا موسوم به قطعه شهدای مدافع حرم دفن می شوند و شهید جعفر جعفری برای خاکسپاری به زادگاه خود، شهرستان باخرز منتقل خواهد شد./820/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات