۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۱۱۲۴۴
آیت الله حیدری:

مجلس خبرگان با موفقیت توانسته جایگاه مهم ولایت فقیه را حفظ و تقویت کند

نمایند خبرگان با بیان این که مجلس خبرگان با موفقیت توانسته جایگاه مهم ولایت فقیه را حفظ و تقویت کند، از تخریب ها و هجمه های داخل کشور به مجلس خبرگان به بهانه های گوناگون انتقاد کرد.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دستاوردهای مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم ترین دستاورد مجلس خبرگان همان حفظ و نگهداری جایگاه این مجلس است.

وی افزود: جایگاه مجلس خبرگان حفاظت از ولایت فقیه و زمینه سازی برای تداوم ولایت فقیه است، مصداق بارز این حفاظت انتخاب رهبر معظم انقلاب بلافاصله بعد از ارتحال حضرت امام است؛ همچنین مراقبت از ولی فقیه در مدتی که خبرگان تشکیل شده وظیفه این مجلس بوده است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مجلس خبرگان با موفقیت توانسته جایگاه مهم ولایت فقیه را حفظ و تقویت کند، از تخریب ها و هجمه های داخل کشور به مجلس خبرگان به بهانه های گوناگون انتقاد کرد.

وی با اشاره به علت برخی تخریب ها علیه خبرگان ادامه داد: مخالفت ها دوگونه است، برخی مخالف ها شخصی به شمار می رود که اهمیت ندارد اما برخی دیگر از مخالفت ها مبنایی است و از سوی جریانات مخالف اصل انقلاب مطرح می شود.

آیت الله حیدری با بیان این که جریاناتی با اصل انقلاب و حاکمیت ولایت فقیه مخالف هستند، ابراز داشت: از این رهگذر با سیستم مجلس خبرگان که سیستمی موفق برای حفظ و تدوام ولایت فقیه است مخالفت می کنند.

وی عنوان کرد: علت مخالف این جریان ها این است که افراد اصل نظام سیاسی اسلام را فکری و عقیدتی قبول ندارند یا این که می خواهند در جهت منافع استکبار جهانی حرکت کنند،برخی از مخالفت ها در راستای حفظ منافع استکبار جهانی است و بهانه دیگری برای آن وجود ندارد./1323/۳۰۲/ص

ارسال نظرات