۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۱۱۲۵۷
رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی:

دلبستگی به نظام و ارزش های انقلابی نباید گرفتار مصلحت اندیشی و نگاه دیپلماتیک شود

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: در دلبستگی به نظام و ارزش های انقلابی نباید گرفتار مصلحت اندیشی و نگاه دیپلماتیک شد.
حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست دهمین دوره جشن های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید امروز 22 تیرماه در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به فرازی از زیارت جامعه کبیره گفت: شفاعت در برخی موارد در ارتقای روح معنوی و تکامل است و در جای دیگر در سختیها و موانع و مشکلات است.

وی با بیان اینکه هرگاه نگاه ولایتی و توحیدی و مدیریت انقلابی به میدان می آید مردم آرامش دارند، افزود: در شرایط حاضر نظام سلطه انزوا و عقب ماندگی کشور ما را تعقیب می کند و این درحالی است که خوشبختانه هر روز شاهد پیشرفت نظام در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هستیم.

حجت الاسلام گنابادی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سه موضوع در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید نباید عفلت داشته باشیم، تصریح کرد: کسانی که توفیق برگزاری اجرای این برنامه ها را پیدا می کنند باید متوجه این موضوع باشند که رویدادهای دیگر، موضوع امام رضا(ع) را تحت پوشش قرار ندهد.

وی افزود: همه اتفاقاتی که می خواهد به اسم امام رضا(ع) رقم بخورد یک هویت مردمی دارد و نباید به گونه ای در این فعالیتها نشان داده شود که حضور مردم در فرهنگ رضوی تداعی نشود چرا که کار برای اهل بیت(ع) باید مردمی و با مشارکت آنان باشد.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه بیان مواردی که نباید در جشن های زیر سایه خورشید مورد غفلت واقع شود، گفت: در دلبستگی به نظام و ارزش های انقلابی نباید گرفتار مصلحت اندیشی و نگاه دیپلماتیک شد.

وی با بیان اینکه امروز که پرچم امام رضا(ع) را به دست گرفته ایم درست نیست دلبستگی خود را به صورت سطحی و حاشیه ای بیان کنیم، اظهار کرد: در واقع این دلبستگی به امام رضا(ع) جزء ارکان است و بایستی تقویت شوند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد برای تقویت و برگزاری هرچه بهتر جشن های زیر سایه خورشید به ارائه پیشنهاداتی در بخش های مختلف کودک و نوجوان، بانوان، فرهیختگان، نخبگان و هنرمندان پرداخت./202/934/ب1

ارسال نظرات