۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۱۱۳۸۰
امام جمعه موقت کرمان:

مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت های داخلی حل می شود

امام جمعه موقت کرمان گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های کشور می توانیم هم تولید داخلی خوب و با کیفیت داشته باشیم و هم اشتغال برای جوانان فراهم کنیم.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: حجاب یک مدال با ارزش برای زنان و مردان است؛ حفظ حجاب انسان را از گناه باز می دارد.

وی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، بیان کرد: حفظ کردن خود در مقابل گناه، جهاد در راه خدا است و انسان را به سعادت در دنیا و آخرت می رساند.

حجت الاسلام قاسمی زاده با بیان اینکه حفظ حجاب برای مردان و زنان حیاتی آرام است، عنوان کرد: پوشش اسلامی یکی از مهمترین اصول در یک جامعه  اسلامی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به شهادت امام صادق(ع)، تصریح کرد: آنچه که در مفاهیم شیعه وجود دارد از مکتب امام باقر(ع) و امام صادق(ع) است، امام صادق(ع) با تربیت شاگردان خود تحول عظیمی در مباحث دینی ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: یکی از تحولات اساسی و مهم در دولت دوازدهم کابینه جدید است، معرفی وزرایی که روحیه جهادی و انقلابی دارند و خود را برای خدمت کردن به کشور و مردم آماده کرده اند.

امام جمعه موقت کرمان افزود: مسؤولانی که در هر پست و مقامی کار می کنند در مرحله اول باید در مسؤولیت خود کوشا، توانا و تخصص فراوان داشته باشند و از مشورت کردن با دیگران هم استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مشورت کردن، با همدلی و همبستگی می تواند نیازهای و مشکلات اساسی کشور را برطرف کند، ایراد کرد: با استفاده از تمام ظرفیت های کشور می توانیم هم تولید داخلی خوب و با کیفیت داشته باشیم و هم اشتغال برای جوانان فراهم کنیم.

حجت الاسلام قاسمی زاده مطرح کرد: وحدت نیروهای عراقی با فتوای حضرت آیت الله سیستانی در آزاد سازی موصل بعد از 3 سال با تمام دردها و رنج های مردمان بی گناه و با فرماندهی سرباز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی برگ زرینی بود که در تاریخ ثبت شد.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، گفت: نظارت بر انتخابات یعنی احترام گذاشتن به نظر مردم و نظارت بر مبنای اسلام در حوزه نظام اسلامی وظیفه مهم این نهاد انقلابی است./۲۰۱/۹۷۲/ب۱

ارسال نظرات