۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۱۱۳۹۱
با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

مراسم بزرگداشت شهید رفیعی در مشهد برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید ابوالفضل رفیعی، جانشین فرمانده لشکر ۵ نصر خراسان با حضور شخصیت های کشوری و لشکری در جامعه الحسین مشهد برگزار شد.
شهید رفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت مقام شامخ شهید ابوالفضل رفیعی، جانشین فرمانده لشکر 5 نصر خراسان در دوران پر افتخار دفاع مقدس صبح امروز و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری در محل جامعه الحسین مشهد برگزار شد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان ویژه این مراسم بود که با قرائت فاتحه و گرامیداشت یاد آن شهید، علو درجات او را از خداوند منان مسألت کرد.

در این مراسم که در پی شناسایی هویت شهید ابوالفضل رفیعی پس از گذشت 6 سال از تدفین در دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان شهید گمنام برگزار شد، افزون بر سرلشکر رضایی شخصیت های کشوری و استانی دیگری همچون حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، فرمانده تیپ فاطمیون سپاه قدس، فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) و غلامعلی صادقی، دادستان مشهد مقدس حضور یافتند.

رحیم پور ازغدی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رفیعی اظهار کرد: شهید رفیعی داماد خانواده ای بود که سه داماد آن خانواده شهید شده اند و در واقع سه نسل فرزندان شهدا در این خانواده وجود داشتند و فرزند این شهید نیز خود را به جبهه های سوریه رسانده است و در واقع خط جهاد و شهادت از ایشان به فرزندش منتقل شده است.

شایان ذکر است پیکر مطهر شهید ابوالفضل رفیعی همراه با یکی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس اردیبهشت ماه سال 1390 و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پس از تشییع از سوی مردم ولایتمدار مشهد در دانشگاه فردوسی به خاک سپرده شده بود./۲۰۲/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات