۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۵۱۱۴۵۴

آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد

آزمون ورودی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی با شرکت پنج هزار داوطلب همزمان در ۱۸ شهر کشور برگزار شد.
آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،  آزمون ورودی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی با شرکت حدود پنج هزار داوطلب همزمان در ۱۸ شهر کشور بعد از ظهر روز جمعه، ۲۳ تیرماه برگزار شد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در بازدید از آزمون سراسری دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه این دانشگاه جزو ممتازترین دانشگاه‌های کشور در رشته‌های موجود در مجموعه خود است، ابراز کرد: سیستم آموزشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ترکیبی از سیستم آموزشی حوزه و دانشگاه می‌باشد و با توجه به رصد رتبه علمی این دانشگاه‌ به وسیله سازمان سنجش و آموزش کشور، فارغ التحصیلان این دانشگاه باسواد و دارای کیفیت علمی مناسبی هستند.

ابراهیم خدایی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، به برنامه توسعه و گسترش این دانشگاه اشاره و اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور کمک‌رسان این دانشگاه برای حفظ کیفیت آموزشی طی برنامه توسعه و گسترش خواهد بود.

همچنین رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه به جزئیات این آزمون اشاره و اظهار کرد: آزمون سراسری دانشگاه علوم اسلامی رضوی امروز 23 تیرماه با شرکت حدود پنج هزار داوطلب برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بطورهمزمان در 18 شهر کشور برگزار شد و نتایج چند برابر ظرفیت آن در اوایل مردادماه از طریق سایت دانشگاه به نشانی razaviac.aqr.ir اعلام و داوطلبان برگزیده به مصاحبه دعوت خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه با بیان اینکه نتایج نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد، تصریح کرد: آزمون دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز روز جمعه 30 تیرماه تنها در حوزه امتحانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد./۱۰۲/۸۶۴/ب۱

ارسال نظرات