۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۱۱۴۶۴
آیت الله محمدی عراقی:

معضلات جامعه با اصلاح فرهنگ رفع می شود

آیت الله محمدی عراقی گفت: توجه به فرهنگ جامعه توجه به سعادتمندی افراد جامعه است و در جامعه ای که فرهنگ اصلاح شود قطعا بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.
آیت الله محمدی عراقی آیت الله محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه امروز با حضور در مسجد المهدی (عج) شهرک حکمت آباد کرمانشاه ابراز داشت: جوانان باید با کمک ائمه جماعات وضعیت منطقه اطراف مساجد را بهبود بخشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برگزاری کلاس های احکام و قرآن سبب جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شده و زمینه اثرگذاری مثبت بر روح آنها را فراهم می کند.

وی در ادامه بیان داشت: باید نسبت به بهبود وضعیت فرهنگی منطقه زندگی خویش مسؤولانه عمل کرد زیرا اگر هر منطقه با تلاش جوانان و ائمه جماعات رشد کند شاهد رشد و تعالی جامعه خواهیم بود.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: توجه به مقوله فرهنگ همواره مورد نظر و تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و باید نسبت به محیطی که فرزندانمان در آن رشد می کنند حساس و مسؤول باشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: توجه به فرهنگ جامعه توجه به سعادتمندی افراد جامعه است، در جامعه ای که فرهنگ اصلاح شود قطعا بسیاری از مشکلات مرتفع می شود.

وی اظهار داشت: امروز مساله فرهنگ مهمترین مساله جوامع است که با همکاری و مشارکت نسل جوان و ائمه جماعات در هر منطقه ای می توان شاهد بهبود وضعیت جامعه بود.

آیت الله محمدی عراقی در پایان عنوان داشت: باید نوجوانان را به حضور در مساجد ترغیب کرد زیرا حضور در مسجد آنها را از معضلات دور نگه داشته و با تربیت و اخلاق دینی مانوس می سازد./۲۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات