۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۵۱۱۵۰۱
نماینده مجلس:

تولید داخلی تنها راه نجات اقتصاد است

اسدی گفت: تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی، عمل کردن به اقتصاد مقاومتی با پابه تولید داخلی و اشتغال است.
تولید و اشتغال

علی اسدی نماینده شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی و ضرورت توجه به تولید داخل، گفت: اشتغال و تولید با هم یک ارتباط مستقیم و ریشه ای دارند.

وی افزود: افزایش تولیدات محلی در روستاها و شهرها، سبب فراهم شدن اشتغال می شود.

نماینده مردم شهربابک اظهار داشت: حمایت کردن مسؤولان از  تولید کنندگان داخلی مهمترین وظیفه دولت بوده که تاثیر فراوانی در رونق اقتصادی کشور دارد.

اسدی تاکید کرد: توجه کردن به اقتصاد نفتی ضربه به کشور می زند و دولت باید برای پیشرفت کشور به بودجه نفت نگاه نکند زیرا این کار با اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ناسازگار است.

وی با بیان اینکه که با تولید خوب مقدمات اشتغال پایدار فراهم می شود، افزود: بالابردن کیفیت کالاهای ایرانی و صادر کردن در بازارهای جهانی بسیار برای کشور ما اهمیت دارد و دولت باید تمام سعی خودش را برای صادرکردن تولیدات داخلی داشته باشد.

نماینده مجلس با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن اتحاد مردم ایران است، اظهار داشت: تهدید یا تحریم هیچ اثری برای از بین بردن اتحاد مردم ایران ندارند زیرا مردم ایران با حضور خودشان در صحنه ها به دشمنان ثابت کرده اند که ما فریب دشمن را در هیچ زمینه ای نمی خوریم.

اسدی مطرح کرد: دولت ما در بخش اقتصاد مقاومتی متأسفانه کاری را انجام نداده که به نفع کشور باشد.

نماینده مردم شهربابک خاطرنشان کرد: فسادهای اقتصادی ضریه های فراوانی به اقتصاد کشور می زنند و دولت باید با برنامه ریزی دقیق جلوی مفاسد اقتصادی را بگیرد تا بتوانیم اقتصاد صحیحی را در جامعه داشته باشیم.

اسدی در پایان گفت: تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی، عمل کردن به اقتصاد مقاومتی با پابه تولید داخلی و اشتغال است./302/972/ب1

ارسال نظرات